printen in explorer

ad

printen in explorer
Wie kan me helpen? Sinds ik in vista SP1 geinstalleerd heb kan ik niet meer
printen vanuit windows explorer. ik kan voor de rest overal printen maar
niet vanuit explorer. Als ik b.v. vanuit mijnpostbank mijn gegevens wil
printen doet hij het niet. ook een pagina of iets dergelijks, niets. terwijl
hij voorheen wel printen.
alvast bedankt.

Re: printen in explorer
ad schreef op 27-5-2008 16:41:
> [...]
> maar niet vanuit explorer. Als ik b.v. vanuit mijnpostbank mijn gegevens
> wil printen doet hij het niet. ook een pagina of iets dergelijks, niets.

Vraagje ter info: heb je soms ook AVG 8.0 als virusscanner?

Hans Schuts

Re: printen in explorer
Op Tue, 27 May 2008 16:41:45 +0200, "ad" <broom00@kpnplanet.nl>
schreef:

> [...]
>printen doet hij het niet. ook een pagina of iets dergelijks, niets. terwijl

Dan wel graag schrijven wat je bedoelt. Het gaat dus niet om Explorer,
maar om Internet Explorer, dat is een wereld van verschil. Tien tegen
een is de oplossing het uitschakelen van de toolbar van AVG.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
mg

Re: printen in explorer
nu aan u, hans schuts, wat is dan de wereld van verschil: om dan opeens met
de toolbar van AVG te komen?!

"Hans Schuts" <me@privacy.net.invalid> schreef in bericht

> [...]
> maar om Internet Explorer, dat is een wereld van verschil. Tien tegen
> een is de oplossing het uitschakelen van de toolbar van AVG.

Hans Schuts

Re: printen in explorer
Op Tue, 27 May 2008 19:45:09 +0200, "mg" <broez@xs4all.nl> schreef:

>nu aan u, hans schuts, wat is dan de wereld van verschil:

Explorer is het onderdeel van Windows dat de plaatselijke situatie van
het systeem laat zien en Internet Explorer is de webbrowser. Dat is
dus duidelijk iets heel anders.

>om dan opeens met de toolbar van AVG te komen?!

De toolbar die deel uitmaakt van AVG 8.0 schijnt het bewuste probleem
te (kunnen) veroorzaken. Uitschakelen ervan lost dan het probleem op.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
ad

Re: printen in explorer
Ik werk inderdaad met internet explorer en heb inderdaad de nieuwe AVG
geinstalleerd, maar ik heb geen toolbar van AVG in mijn explorer staan