Explorer start niet meer op

Jan

Explorer start niet meer op
Ik heb een probleempje met internet explorer, nadat ik vandaag mijn computer
aanzetten en internet explorer wilde gebruiken, start het programma niet
meer goed op, d.w.z dat hij wel heel even op het scherm komt maar dan direct
weer afsluit. Is hier wat aan te doen?????

Wie kan me helpen..

Re: Explorer start niet meer op
Jan schreef op 4-5-2008 20:18:
> [...]
> programma niet meer goed op, d.w.z dat hij wel heel even op het scherm
> komt maar dan direct weer afsluit. Is hier wat aan te doen?????

Start IE nog wl op zonder invoegtoepassingen ?? Dat doe je zo:
Start - typ iexplore.exe /extoff <enter>

Jan

Re: Explorer start niet meer op
Ja op deze manier start hij wel op, wat is dan de oorzaak, bij het normaal
opstarten dat het dan niet lukt.

news:bddb0$481e08a5$5353d4bc$22218@cache120.multik abel.net...

Jan schreef op 4-5-2008 22:13:
> Ja op deze manier start hij wel op, wat is dan de oorzaak, bij het
> normaal opstarten dat het dan niet lukt.

> news:bddb0$481e08a5$5353d4bc$22218@cache120.multik abel.net...

Gut, ik zie dat ik een typfout maakte ... iexplore.exe -extoff had het
moeten wezen, maar dat heb je blijkbaar zelf al ontdekt :-)

Blijkbaar wil er normaal een brakke invoegtoepassing meelopen. In deze
modus zonder invoegtoepassingen kun je die niet uitschakelen, maar dit
kan wl:
In IE: extra - internetopties - tabblad Geavanceerd en daarop onderaan
de knop 'Opnieuw instellen'. IE brult dan wel wat, maar daar moet je je
dan maar niets van aantrekken ;-)

karelV schreef op 4-5-2008 22:27:

> [...]
> In IE: extra - internetopties - tabblad Geavanceerd en daarop onderaan
> de knop 'Opnieuw instellen'. IE brult dan wel wat, maar daar moet je je

Andere mogelijkheid: IE wil een startpagina opstarten die de boel doet
crashen.
Opstarten met een blanco pagina gaat zo:
Start - Uitvoeren - typ iexplore.exe about:blank <enter>
Crash ??

Jan

Re: Explorer start niet meer op
Hee bedankt hij doet het weer.