hinderlijke pop-up

Edward

hinderlijke pop-up
Vaak, na indrukken van de startknop, krijg ik de mededeling 'Sommige
onderdelen van het menu worden niet weergegeven' en dat ik daarom de scherm
resolutie zou moeten veranderen. Ik heb het scherm echter op de maximale
resolutie staan (1440x900) en ook verandering van lettergrootte/type geeft
geen oplossing.
Iemand enig idee hoe ik van deze pop-up afkom?

Indy

Re: hinderlijke pop-up

"Edward" <edward@email.com> schreef in bericht
> [...]
> maximale resolutie staan (1440x900) en ook verandering van
> lettergrootte/type geeft geen oplossing.
> Iemand enig idee hoe ik van deze pop-up afkom?

.....en wat zegt 'dxdiag' hiervan ?

Indy

Een deel van vriendelijkheid bestaat

erin mensen nog meer te waarderen

dan ze verdienen.

Re: hinderlijke pop-up
Edward schreef op 21-4-2008 0:26:
> [...]
> maximale resolutie staan (1440x900) en ook verandering van
> lettergrootte/type geeft geen oplossing.
> Iemand enig idee hoe ik van deze pop-up afkom?

Rechtsklik taakbalk - eigenschappen - tab menu start - knop aanpassen
daar
1. 'aantal recente programma's ... ' kleiner zetten (5 of zo) , en/of
2. sommige onderdelen niet laten weergeven in menu start.

Johnny T

RE: hinderlijke pop-up

"Edward" wrote:

> [...]
>
> Als jevia Start--Configuratiescherm(klassieke weergave)-- Persoonlijke instellingen --Beeldinstellingen de resolutie op 1400x900 zet en op OK klikt komt er

een voorbeeldvenster waarin je ziet hoe de lettertype eruit ziet.
Je zal zien dat de letters veel te klein zijn en dus is de resolutie
instelling niet de juiste.
Als heb je een 19 inch lcd scherm dan is de instelling van 1280x800 of 1280x
900 de beste oplossing.

Edward

Re: hinderlijke pop-up

"Johnny T" <JohnnyT@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

> [...]
> instelling niet de juiste.
> Als heb je een 19 inch lcd scherm dan is de instelling van 1280x800 of

Bedankt voor het meedenken, maar je kunt de lettergrootte aanpassen, en een
mindere resolutie lijkt me niet aantrekkelijk. Inmiddels denk ik de
oplossing gevonden te hebben: kleinere pictogrammen in het startmenu (via
taakbalk>eigenschappen)
Ed

Jetze Mellema

> [...]
> instelling niet de juiste.
> Als heb je een 19 inch lcd scherm dan is de instelling van 1280x800 of

Maar waarschijnlijk is de native resolutie van zijn scherm gewoon 1440 *
900, is een gangbare maat namelijk.

Jetze Mellema (MS MVP)

Johnny T

Re: hinderlijke pop-up

"Jetze Mellema" wrote:

> "Johnny T" <JohnnyT@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

> Maar waarschijnlijk is de native resolutie van zijn scherm gewoon 1440 *
> 900, is een gangbare maat namelijk.
> --
> Met vriendelijke groet,
>
> Jetze Mellema (MS MVP)
> Lees mijn blog: http://jetzemellema.blogspot.com/
> Mijn hobby: http://www.mellema.net/homecomputers
> How to ask a question: http://support.microsoft.com/?id=555375

Johnny T

Re: hinderlijke pop-up

"Jetze Mellema" wrote:

> "Johnny T" <JohnnyT@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

> Maar waarschijnlijk is de native resolutie van zijn scherm gewoon 1440 *
> [...]

klopt Jetze is idd 1440x900 typefoutje want heb zelf een 19 inch lcd scherm.
bedank voor je correctie.