van Windows Mail naar outlook-express

Appie uit Delft

van Windows Mail naar outlook-express
Hallo Allemaal,

Ik mail nu met Windows-Mail, maar ik wil liever werken met Outlook-Express.
Kan dat en hoe krijg ik dat voor elkaar?
Vast bedankt voor het meedenken.

Groetjes van Appie uit Delft.

Hans Schuts

Re: van Windows Mail naar outlook-express
Op Sun, 20 Apr 2008 12:13:54 +0200, "Appie uit Delft"
<appie54no@spamplanet.nl> schreef:

>Ik mail nu met Windows-Mail, maar ik wil liever werken met Outlook-Express.
>Kan dat en hoe krijg ik dat voor elkaar?

Nee, dat is niet mogelijk. Dan zul je terug moeten naar XP.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Johnny T

"Hans Schuts" wrote:

> Nee, dat is niet mogelijk. Dan zul je terug moeten naar XP.
> --
>
> Met vriendelijke groeten,
>
> Hans Schuts
> nieuwsAThschutsPUNTnl
> www.hschuts.nl

Outlook Express is niet meer mogelijk in Vista maar er bestaat wel een
andere Outlook nl Office outlook.
Je kan binnen Vista zowel van Windows Mail naar Office Outlook 2007
overschakelen op elk gewenst moment.Deze outlook ziet er wel anders uit dan
de outlook express. Zie hier voor meer info:
http://office.microsoft.com/nl-nl/ou...656351043.aspx

Jetze Mellema

Re: van Windows Mail naar outlook-express
"Johnny T" <JohnnyT@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> dan
> de outlook express. Zie hier voor meer info:

Hier wil ik aan toevoegen dat Office Oulook een paar honderd euro kost, in
tegenstelling toe WM, OE en WLM.

Jetze Mellema (MS MVP)

Hans Schuts

Re: van Windows Mail naar outlook-express
Op Sun, 20 Apr 2008 06:53:00 -0700, Johnny T

>Outlook Express is niet meer mogelijk in Vista maar er bestaat wel een
>andere Outlook nl Office outlook.

Je hebt de bekende klok horen luiden en weet niet waar de klepel
hangt. Je verkondigt onzin. In Vista bestaat geen Office Outlook.

> [...]
>overschakelen op elk gewenst moment.Deze outlook ziet er wel anders uit dan
>de outlook express. Zie hier voor meer info:

Je vergeet voor het gemak even dat je dan wel Office 2007 aan moet
schaffen, het maakt GEEN deel uit van Vista!

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Appie uit Delft

Re: van Windows Mail naar outlook-express

"Appie uit Delft" <appie54no@spamplanet.nl> schreef in bericht
> [...]
>
> Ik mail nu met Windows-Mail, maar ik wil liever werken met
> Outlook-Express.
> Kan dat en hoe krijg ik dat voor elkaar?

Iedereen oprecht bedankt voor zijn reactie.
Ik denk nu dat ik gewoon over ga naar outlook, dat pakket heb ik.
Tenzij iemand een beter idee heeft.

Bedankt en de groetjes van Appie uit Delft

Appie uit Delft schreef op 20-4-2008 21:43:

> Ik denk nu dat ik gewoon over ga naar outlook, dat pakket heb ik.
> Tenzij iemand een beter idee heeft.

Mozilla Thunderbird !!!
Bedenk wél dat MS Outlook *geen* nieuwsgroepen ondersteunt. Om deze
groep te lezen zul je dan tóch Windows Mail of Windows Lve Mail moeten
gebruiken.
Thunderbird lijkt heel sterk op Outlook Express, ondersteunt
Nieuwsgroepen, heeft nederlandse spellingscontrole, spamfilter, is
freeware, enz. Enfin, genoeg reclame gemaakt :-)

GJ.Oomens

Re: van Windows Mail naar outlook-express

http://www.comcol.nl/detail/sigpw01.htm#62920
--
Gérard
Johnny T

"Appie uit Delft" wrote:

> [...]

> Je hebt hem dus zou zeggen gebruik hem en bevalt deze Office je niet kan je altijd nog karelV zijn tip gebruiken met Mozilla Thunderbird.

ps Als je over wilt schakelen met Windows Mail(WM) dan gebeurt dit al via
een venster die vraagt of je dan WM wilt gebruiken als standaard mail
programma.
als je ja klikt start deze vanzelf op.
Linea Recta

> [...]

dan
> de outlook express. Zie hier voor meer info:

Ik vind Outlook een rotding en bovendien ondersteunt het geen news groups.
Met Windows Mail valt nog wel te leven (lijkt veel op Outlook Express), maar
met Outlook (2003) wil ik voor geen goud werken. Een paar keer geprobeerd,
maar ik vind 't een vreselijk onhandig ding.

--
regards,

|\ /|
| \/ |@rk