Vista SP 1 NL in automatische update.

Sylvia

Vista SP 1 NL in automatische update.
hoi allemaal.

Ik kreeg vanmiddag omstreeks 15.00 uur
Vista SP 1 via automatische update binnen.
Was 66.9 MB.
Gr.

S.

Vik

Re: Vista SP 1 NL in automatische update.
"Sylvia" <gaophet@dak123> schreef in bericht
> hoi allemaal.
>
> Ik kreeg vanmiddag omstreeks 15.00 uur
> Vista SP 1 via automatische update binnen.
> [...]

Hier handmatig gecontroleerd op updates en... bingo, hij was erbij.
Laptop z'n ding laten doen en na 2,5 uur was alles afgerond.
Laptop werk op het eerste zicht normaal.
Momenteel merk ik nog geen verschil met de vroegere toestand. Iemand?

Doei!

Vik

Bertje

> [...]
> hoi allemaal.
>
> Ik kreeg vanmiddag omstreeks 15.00 uur
> Vista SP 1 via automatische update binnen.

Proficiat ;-)

--
Gr.
Bertje

Reinier

Re: Vista SP 1 NL in automatische update.

"Bertje" <bert.m8@HaalDitWeg@gmail.com> schreef in bericht

> Proficiat ;-)
>
> --
> Gr.
> Bertje

Heb SP1 ook handmatig binnengehaald en duurt wel even voordat alles is
geregeldop de PC.
Merk alleen geen verschil met de oude situatie. Het opstarten duurt net zo
lang en uit de slaap/sluimer toestand idem.

Mvg. Anton

Furniere Marino

Re: Vista SP 1 NL in automatische update.
Hoi,
Bij mijn weten is de Update Vista Service Pack een 550 Mb, dus er zal wel
iets misgelopen zijn.
Gr,
Marino
> [...]
> hoi allemaal.
>
> Ik kreeg vanmiddag omstreeks 15.00 uur
> Vista SP 1 via automatische update binnen.

Edward

Re: Vista SP 1 NL in automatische update.

"Furniere Marino" <marino.furniere@telenet.be> schreef in bericht
> Hoi,
> Bij mijn weten is de Update Vista Service Pack een 550 Mb, dus er zal wel
> [...]

onzin

Sylvia

Re: Vista SP 1 NL in automatische update.

"Edward" <edward@email.com> schreef in bericht

> "Furniere Marino" <marino.furniere@telenet.be> schreef in bericht

> onzin

Er stond bij vermeldt 66.9 Mb van 550 MB. De rest zal waarschijnlijk in
de reeds gedownloade updates zitten.
BTW. Het werkt prima bij mij.
Sylvia

Ko

> "Edward" <edward@email.com> schreef in bericht

>>> Marino

> Er stond bij vermeldt 66.9 Mb van 550 MB. De rest zal waarschijnlijk in
> de reeds gedownloade updates zitten.
> BTW. Het werkt prima bij mij.
> Sylvia

Is inderdaad helemaal correct. De standalone download is onegveer 550 MB de
WU is beduidend kleiner omdat : A. niet alle talen opgehaald hoeven te
worden en b uitsluitend de nodige zaken voor de PC van toepassing opgehaald
hoeft te worden.

Ko

Chris Jacobs

Re: Vista SP 1 NL in automatische update.
Vandaag is de update ook hier gearriveerd.
Installatie verliep zonder problemen.

"Ko" <ko@nospam.com> schreef in bericht
> [...]

> de WU is beduidend kleiner omdat : A. niet alle talen opgehaald hoeven te
> worden en b uitsluitend de nodige zaken voor de PC van toepassing

Pierre Melser

Chris Jacobs wrote:
> Vandaag is de update ook hier gearriveerd.
> Installatie verliep zonder problemen.
>
> "Ko" <ko@nospam.com> schreef in bericht

>>> Sylvia

Hoe komt het nou dat ie bij jou zo vbeel later arriveert?

pierre