Email weg na crash

Bram

Email weg na crash
Hallo,
gisteren is mijn pc met Vista Home Premium gecrashd.
Nadat hierna de pc opnieuw opstartte is CHKDSK vanzelf enkele malen
uitgevoerd. Hierbij verscheen aan het eind de melding dat volume onbeschadigd
was. Hierna herstartte het systeem en merkte ik dat al mijn email en
persoonlijke mappen in Outlook verdwenen waren.Ook de sidebar was terug naar
de standaard.
Systeemherstel heb ik met verschillende herstelpunten geprobeerd doch ik
krijg steevast de melding dat door onbekende oorzaak systeemherstel mislukt
is.
Mijn vraag is nu: waar kan ik mijn email en persoonlijke mappen terugvinden?

Alvast bedankt voor de tips/antwoorden.

m.vr.gr,

Bram.

GJ.Oomens

Re: Email weg na crash

http://www.howto-outlook.com/howto/backupandrestore.htm
--
Gérard

Re: Email weg na crash
Bram schreef op 19-4-2008 11:08:
> [...]
> is.
> Mijn vraag is nu: waar kan ik mijn email en persoonlijke mappen terugvinden?

Als je het echt over MS Outlook hebt: zoek naar outlook.pst (en andere
bestanden *.pst). Dát bevat je mail, adressen, mappen enz.

Bram

RE: Email weg na crash
Allen bedankt voor de tips.
Het is uiteindelijk niet gelukt , zelfs niet met programma's die Outlook
zouden moeten kunnen herstellen.
Gelet op het klikkende geluid dat de hdd soms maakt na de crash denk ik dat
de gegevens definitief verloren zijn door een falende hdd. De hdd zal het
niet lang meer maken, vrees ik. Ik ga snel de hdd back-uppen voor ik alles
kwijt ben. En dan even aankloppen voor garantie. Hij is pas een jaar oud.

groeten,
Bram.

"Bram" wrote:

> [...]
> is.
> Mijn vraag is nu: waar kan ik mijn email en persoonlijke mappen terugvinden?

GJ.Oomens

Re: Email weg na crash
On Sat, 19 Apr 2008 14:47:00 -0700, Bram
<Bram@discussions.microsoft.com> wrote:

>Het is uiteindelijk niet gelukt , zelfs niet met programma's die Outlook
>zouden moeten kunnen herstellen.

Dus je hebt wel de gegevens in je pst bestand gevonden, maar openen in
Outlook ging niet?
--
Gérard
Bram

Re: Email weg na crash
Bladerend met Outlook zelf vond ik maar 1 pst-bestand. En dat was, zeg maar,
het nieuwe bestand dat Outlook had aangemaakt na de crash.
Ik heb met Advanced Outlook Repair en Stellar Phoenix Outlook PST-Repair
gezocht en die vonden 2 pst-bestanden. De grootste daarvan zou, mede gezien
de datum die erbij stond, het oude pst-bestand moeten zijn. Beide genoemde
programma's gaven een foutmelding bij het lezen van het bestand. Herstel
bleek dus niet mogelijk. Aan de ene kant baal ik ervan, maar aan de andere
kant ruimde het wel lekker op. :-)

groeten,
Bram.