Internet applicaties werken niet meer

Rik

Internet applicaties werken niet meer
Zoals de titel zegt, de (meeste) internet applicaties werken niet meer,
alleen internet explorer 64 bits werkt nog, de gewone internet explorer kan
geen verbinding maken en crasht naar een tijdje. Dit geld ook voor MSN,
XFire, Firefox maar ook CoD4 kang een servers vinden. Ik had dit 3 dagen
geleden ook maar toen heb ik vista opnieuw geinstalleerd. Ik heb geen zin om
dit steeds te doen ivm al die drivers die je ook moet instaleren..
Ik vermoed dat dit komt doordat internetexplorer een pagina niet kon laden
(wat ik eerst wel kon). Ik klikte toen op probleem oplossen.. Nu. na een
reboot werkt de hele zooi niet meer

Ik hoop dat jullie hier een antwoord op hebben..

Groeten
Rik
Gandalf Gladstone

Re: Internet applicaties werken niet meer

"Rik" <Rik@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> reboot werkt de hele zooi niet meer
>
> Ik hoop dat jullie hier een antwoord op hebben..

Systeemherstel doen naar een datum voordat de problemen zich gepresenteerd
hebben?

QPC

Re: Internet applicaties werken niet meer
"Gandalf Gladstone" <Gandalf G.@imaginary«.com> schreef in bericht

> "Rik" <Rik@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

> Systeemherstel doen naar een datum voordat de problemen zich gepresenteerd
> hebben?

Gezien het feit dat jouw 64-bit browser wel werkt, lijkt het mij dat je een
of ander 32-bit beveiligingsprogramma op de pc hebt gezet die de boel in het
100 laat lopen. Welke antivirus, antyspyware en firewall programma gebruik
je????