Problemen vista sp1

marnix_moed

Problemen vista sp1
Op een eerdere post zag ik dat er iemand problemen met zijn usb poorten heeft
na installatie van van sp1. Deze werden niet meer herkend.

Zijn er meer negatieve ervaringen geweest met sp1? En zijn er hier al
oplossingen/updates voor uitgebracht?

Grt,
servicepack sp1

RE: Problemen vista sp1
na de mislukte installatie werkt het netwerk niet meer na behoren.

"marnix_moed" wrote:

> [...]
> na installatie van van sp1. Deze werden niet meer herkend.
>
> Zijn er meer negatieve ervaringen geweest met sp1? En zijn er hier al

marnix_moed

RE: Problemen vista sp1
Zijn hier al oplossingen voor?

En mocht ik problemen ondervinden, kan ik dan met system restore point sp1
weer laten verwijderen, zoals dat kan bij problemen met installatie van een
programma?
Of werkt een restore point niet bij service packs?

Grt,

"servicepack sp1" wrote:

> na de mislukte installatie werkt het netwerk niet meer na behoren.

Indy

Re: Problemen vista sp1

"marnix_moed" <marnixmoed@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> een
> programma?
> Of werkt een restore point niet bij service packs?

Je moet beter je huiswerk doen en niet van alles maar vragen.
Moet een ander daar mee experimenteren soms ?
Sp1 is KB936330
Staan er mislukte updates bij het overzicht van geinstalleerde updates.
Kijk eens naar KB938371.
Als deze mislukt is krijg je (waarschijnlijk) SP1 niet verwijderd.
Allemaal informatie van de site(s) van Microsoft !!

Indy

WillemB

Re: Problemen vista sp1
Bij mij zijn de effecten van SP1 ook OMGEKEERD evenredig met de beloften die
met het product worden meegegeven.
Ik heb, volgens de oplossingsmethode van de microsoft-site, offline system
restore geprobeerd, dus vóór het opstarten van windows (met F8). Hij begon te
herstellen met de melding "Restoring files..." of iets dergelijks. Toen dat
klaar was kreeg ik "Finalizing system restore" of zoiets, alleen daar bleef
ie vervolgens op hangen, ook de harde schijf vertoonde geen enkele activiteit
meer. Toen heb ik hem zo 2 uur laten staan, maar er gebeurde niets meer. Toen
heb ik hem maar een 'harde reboot' gegeven en alles was nog hetzelfde als
vóór de restore. Weet iemand hoe dit komt? Overigens heb ik een
voorgeïnstalleerde versie van Windows Vista op mijn Acer Aspire 5100 en heb
ik dus geen cd.

"Indy" wrote:

> [...]

> Als deze mislukt is krijg je (waarschijnlijk) SP1 niet verwijderd.
> Allemaal informatie van de site(s) van Microsoft !!

FluffyB

Re: Problemen vista sp1

"Indy >" <tris63@home.nl <invalid> schreef in bericht

> [...]

> Als deze mislukt is krijg je (waarschijnlijk) SP1 niet verwijderd.
> Allemaal informatie van de site(s) van Microsoft !!

Heel juist en net met KB938371 waren er problemen die nu ook van de baan
zijn.