Internet Explorer venster sluit vertraagd af

George

Internet Explorer venster sluit vertraagd af
Ik heb een klein, maar vervelend probleempje. Als ik een willekeurig
Internet explorer venster wil sluiten via het kruisje rechtsboven of met
ALT-F4, dan sluit het venster pas af na een vertraging van ongeveer 10
seconden. Ik dacht "ik wacht even op SP1", maar helaas, dit bracht hier geen
verandering in.
Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
George

Re: Internet Explorer venster sluit vertraagd af
George explained :
> [...]
> ongeveer 10 seconden. Ik dacht "ik wacht even op SP1", maar helaas,
> dit bracht hier geen verandering in.
> Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

Gebeurt dit ook als je IE draait zonder invoegtoepassingen?
(start > type iexplorer.exe /extoff <enter>)

Problemen met Windows Vista? www.vistabits.nl

Windows Vista Problems? www.vistabits.info

Dineke

RE: Internet Explorer venster sluit vertraagd af

Hallo die probleem had ik ook dat het traag open ging of traag afsluit.
ik heb een acer laptop met vista sinds 5 weken ongeveer.
heb mijn laptop opgestuurd naar acer en die hebben toen mijn bios geupdate
,toen was het probleem geholpen .

"George" wrote:

> [...]
> verandering in.
> Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

GJ.Oomens

Re: Internet Explorer venster sluit vertraagd af
On Thu, 17 Apr 2008 22:21:25 +0200, Mamamegs [MS MVP]
<mamamegs@wilgeenmail.invalid> wrote:

>George explained :

>Gebeurt dit ook als je IE draait zonder invoegtoepassingen?
>(start > type iexplorer.exe /extoff <enter>)

......iexplore.exe in plaats van iexplorer.exe......
--
Gérard

news:mn.8d3d7d84926661df.72151@wilgeenmail.invalid ...
> George explained :

> Gebeurt dit ook als je IE draait zonder invoegtoepassingen?
> (start > type iexplorer.exe /extoff <enter>)

> [...]

Bedankt voor je reactie...
En... het werkt. Ik ben toen maar wat invoegtoepassingen gaan verwijderen en
na wat gepuzzel kwam ik er achter dat het aan de 'Windows live toolbar
helper' lag.
Overigens, de opdracht 'iexplorer.exe /extoff' werkt bij mij niet. Na wat
zoeken kwam ik er achter dat het 'iexplore.exe -extoff' moest zijn.
Bedankt..
George

"Dineke" <Dineke@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

> [...]
> ik heb een acer laptop met vista sinds 5 weken ongeveer.
> heb mijn laptop opgestuurd naar acer en die hebben toen mijn bios

Bedankt voor je reactie. Het is inmiddels met hulp van mamamegs opgelost.
zie draadje.
Toch bedankt voor het meedenken.

"GJ.Oomens" <gj.news@inter.nl.net> schreef in bericht

> .....iexplore.exe in plaats van iexplorer.exe......
> --
> Gérard

Bedankt voor je verbetering
Had ik inmiddels ontdekt (zie draadje). Ook de parameter was bij mij anders
'-extoff'.
George

Edward

Re: Internet Explorer venster sluit vertraagd af

"George" <aethiopicus@hccnet.nl> schreef in bericht

> [...]

> Overigens, de opdracht 'iexplorer.exe /extoff' werkt bij mij niet. Na wat
> zoeken kwam ik er achter dat het 'iexplore.exe -extoff' moest zijn.

en dan vinden ze het nog gek dat sommige computeraars in het gekkenhuis
belanden....

Re: Internet Explorer venster sluit vertraagd af
Edward formulated on vrijdag :

> en dan vinden ze het nog gek dat sommige computeraars in het
> gekkenhuis belanden....

Drukke week... Dan ga je zulk soort rare fouten maken.... :-Z
Inderdaad, het moet iexplore.exe -extoff zijn.
Blij dat het in ieder geval toch nog gelukt is. ;-)