Vista SP1

Jan

Vista SP1
Hallo,

Zojuist via automatisch updates SP1 voor Vista geinstalleerd en dit zonder
problemen.
Alle programma's op mijn computer getest en alles werkt prima.
Dus alles zonder problemen verlopen.

Groetjes Jan Veenstra

Martin

Re: Vista SP1

"Jan" <NoSpam!!!@home.nl> schreef in bericht
news:9b29a$48053b7c$d97ae7db$2891@cache1.tilbu1.nb .home.nl...
> [...]
> problemen.
> Alle programma's op mijn computer getest en alles werkt prima.

Idem hier geen enkel probleem met SP1 voor Vista Home premium, alles werkt
goed, ook na diverse opstarts ;-)

--
Martin

John

> [...]

> problemen.
> Alle programma's op mijn computer getest en alles werkt prima.

Ik lees al een tijdje berichten over Vista SP1, maar die heb ik nog steeds
niet terwijl ik automatisch updates aan heb staan. Moet ik misschien een
extra handeling verrichten om die binnen te halen? Ik gebruik Vista Home
Premium met een 32 bits besturingssysteem.

Indy

Re: Vista SP1

"John" <john2john@mail.com> schreef in bericht

> [...]

> extra handeling verrichten om die binnen te halen? Ik gebruik Vista Home
> Premium met een 32 bits besturingssysteem.

Ga gewoon naar het Configuratiescherm en klik op het icoon Beveiliging.
Daar staat Windows Update.

Trouwens hier was het even een paar kromme tenen bij het installeren van
SP1.

2x was de update mislukt maar de 3e keer was het voor de bakker.
Computer opnieuw opstarten.
Bij het afsluiten hier moesten eerst fase 1 en fase 2 verwerkt worden.
Daarna een complete schijfcontrole .(pffff)
Daarna verdere opstart met als laatste fase 3 installeren.
Alles O.K.
Toch wel even spannend.

Indy

Mark Veldhuis

Re: Vista SP1
It happens that John formulated :

> [...]
> extra handeling verrichten om die binnen te halen? Ik gebruik Vista Home
> Premium met een 32 bits besturingssysteem.

SP1 komt pas later (volgende maand als ik me niet vergis) mee met de
automatische updates. Nu is het via een handmatige update te downloaden
(zie bericht van Indy). OF de grote download van het Download Center
van Microsoft binnenhalen. Die bevat alle talen waarin Vista is
uitgebracht.

Mark Veldhuis.

Rob

Re: Vista SP1

"Mark Veldhuis" <me@privacy.net> schreef in bericht
> [...]

> (zie bericht van Indy). OF de grote download van het Download Center van
> Microsoft binnenhalen. Die bevat alle talen waarin Vista is uitgebracht.

Je vergist je.

Rob

Edward

Re: Vista SP1

"Rob" <Rob@xs2all.nl> schreef in bericht
news:4805df59$0$15717$e4fe514c@dreader26.news.xs4a ll.nl...

> "Mark Veldhuis" <me@privacy.net> schreef in bericht

> Je vergist je.
>
> Rob

Kun je dit even verduidelijken. Ik heb het namelijk ook begrepen zoals Mark
het uitlegt (en zoals al eerder was meegedeeld).

Re: Vista SP1
Edward schreef op 16-4-2008 13:43:

> Kun je dit even verduidelijken. Ik heb het namelijk ook begrepen zoals
> Mark het uitlegt (en zoals al eerder was meegedeeld).

Vista SP1 (nl) wordt vanaf gisteren (dinsdag 15/04) als automatische
update aangeboden.
Als Windows update constateert dat er niet compatibele hardware/drivers
zijn geinstalleerd word je overgeslagen :-(
Zie: http://support.microsoft.com/?kbid=948343

~PC-freakİ~

Re: Vista SP1
Op Wed, 16 Apr 2008 16:16:26 +0200, schreef karelV
<karelV@degroeten.local> het volgende.

> [...]
>Als Windows update constateert dat er niet compatibele hardware/drivers
>zijn geinstalleerd word je overgeslagen :-(

Niet helemaal juist ;-)

Niet automatisch
Gebruikers krijgen de update niet automatisch aangeboden. Wie wil
updaten zal handmatig de optie moeten aanvinken in Windows Update.
Wanneer de update automatisch beschikbaar komt werd niet bekendgemaakt.
http://webwereld.nl/ref/newsletter/50750

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl
Henk

> [...]

> (zie bericht van Indy). OF de grote download van het Download Center van
> Microsoft binnenhalen. Die bevat alle talen waarin Vista is uitgebracht.

Ik kreeg keurig SP1 via Windows Update aangeboden! Kennelijk heb ik dan een
andere Vista ;-).
Installatie verliep probleemloos.

Henk