hoe open ik een gedownloade programma

Lisa

hoe open ik een gedownloade programma
hallo,
ik zit met het volgende probleem. ik heb op de belastingsite de
aangifteprogramma gedownload. Opgeslagen in bureaublad. Normaal gesproken
vind je daar iets van terug. Maar nu gebeurt er niets. Ik kan niks van
terugvinden. Er is ook geen foutmelding ofzo. Wie weet hier een oplossing
voor?
Edward

Re: hoe open ik een gedownloade programma

"Lisa" <Lisa@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> vind je daar iets van terug. Maar nu gebeurt er niets. Ik kan niks van
> terugvinden. Er is ook geen foutmelding ofzo. Wie weet hier een oplossing

Start knop> Zoekopdracht: aangifte, click

Re: hoe open ik een gedownloade programma
Lisa was thinking very hard :
> [...]
> gesproken vind je daar iets van terug. Maar nu gebeurt er niets. Ik
> kan niks van terugvinden. Er is ook geen foutmelding ofzo. Wie weet

Kijk eens in je gebruikersmap of je hem wel terugvindt in de map
Bureaublad?

Problemen met Windows Vista? www.vistabits.nl

Windows Vista Problems? www.vistabits.info

Eirik

"Mamamegs [MS MVP]" <mamamegs@wilgeenmail.invalid> wrote in message
news:mn.74947d849e50c2c1.72151@wilgeenmail.invalid ...
> [...]

> Windows Vista Problems? www.vistabits.info
> Kijk anders ook even bij downloads,in Vista staat wat je download normaal

Succes,
Eirik

Lisa

Re: hoe open ik een gedownloade programma
Bedankt voor jullie reactie's.
Maar deze opties heb ik allemaal geprobeerd. Het rare ervan is dat ik er
niets van terug kan vinden op mijn pc. Het lijkt wel of het onzichtbaar is.

"Eirik" wrote:

> "Mamamegs [MS MVP]" <mamamegs@wilgeenmail.invalid> wrote in message
> news:mn.74947d849e50c2c1.72151@wilgeenmail.invalid ...

> Succes,
> Eirik

Mark Veldhuis

Re: hoe open ik een gedownloade programma
on 14/04/2008, Lisa supposed :
> Bedankt voor jullie reactie's.
> Maar deze opties heb ik allemaal geprobeerd. Het rare ervan is dat ik er
> niets van terug kan vinden op mijn pc. Het lijkt wel of het onzichtbaar is.

Heb je misschien je persoonlijke mappen (documneten, downloads, muziek
e.d.) ooit verplaatst naar een andere partitie of schijf?

Mark Veldhuis.

Lisa

Re: hoe open ik een gedownloade programma
Nee, ik heb niets mee gedaan. Het is allemaal zo gebleven na aanschaf.

"Mark Veldhuis" wrote:

> [...]

> Heb je misschien je persoonlijke mappen (documneten, downloads, muziek
> e.d.) ooit verplaatst naar een andere partitie of schijf?

Johnny T

"Lisa" wrote:

> [...]
> vind je daar iets van terug. Maar nu gebeurt er niets. Ik kan niks van
> terugvinden. Er is ook geen foutmelding ofzo. Wie weet hier een oplossing

Als je de belastingformulier vanaf de site
http://www.belastingdienst.nl/download/
en dan onder Particulier Aangifte 2007 hebt gedownload .
dan moet je klikken op Start en kopieer dan ib2007_win_setup.exe
in het vakje Zoekopdracht starten.
Hij zal erboven aangeven ''Geen zoekresultaten,maar als je op
''Overal zoeken'' klikt die je onderin ziet staan ,moet hij deze
ib2007_win_setup.exe
vinden.

Om hem te openen gewoon op setup.exe bestand klikken.
Wil je weten waar hij is opgeslagen kan je met rechtermuisknop op het
ib2007_win_setup.exe bestand klikken en dan klikken op Eigenschappen.
Je ziet dan waarin deze ib2007_win_setup.exe is opgeslagen.

Vind deze zoekopdracht deze bestand niet(als het tenminste Aangifte 2007 is
die je zoekt)dan is er waarschijnlijk iets fout gegaan.

> Nee, ik heb niets mee gedaan. Het is allemaal zo gebleven na aanschaf.

Laatste poging: kun je de aangifte nog een keer downloaden maar dan naar een
jouw bekende werkende map (je fotomap of iets dergelijks), dit MOET lukken.

Edward

Re: hoe open ik een gedownloade programma
ik denk dat dit de oplossing is Johnny, hoop dat Lisa nog even iets laat
weten, feedback heet dat.