Programma verwijderen

RL

Programma verwijderen
Hallo,

Ik wil graag microsoft office 2007 verwijderen. Maar het enigste wat er
gebeurt na de opdracht verwijderen is: hij vraagt om toestemming,
die geef ik dan ook, dan opent zich even een scherm met de mededeling:
"De vereiste bestanden worden geladen. Een ogenblik geduld" en
verder gebeurt er niets.
Kan ik eventueel dit programma handmatig verwijderen?

Re: Programma verwijderen
RL formulated on maandag :
> [...]
> gebeurt er niets.
> Kan ik eventueel dit programma handmatig verwijderen?

Probeer het eens in de veilige modus?

Problemen met Windows Vista? www.vistabits.nl

Windows Vista Problems? www.vistabits.info

Nicolas

Re: Programma verwijderen
> [...]
> bestanden worden geladen. Een ogenblik geduld" en verder gebeurt er niets.
> Kan ik eventueel dit programma handmatig verwijderen?

Heb dit ook al eens gehad... wat bij mij toen holp was eerst Office2007
helemaal herinstalleren (erbovenop) en daarna kon ik het probleemloos op de
normale manier verwijderen.

RL

Re: Programma verwijderen
news:mn.74247d84c11eabb5.72151@wilgeenmail.invalid ...
> RL formulated on maandag :

> Probeer het eens in de veilige modus?

> Problemen met Windows Vista? www.vistabits.nl
>
> Windows Vista Problems? www.vistabits.info

Ik heb het geprobeerd te verwijderen in de veilige modus
maar zonder resultaat helaas.
gr
RL

Re: Programma verwijderen
RL schreef op 15-4-2008 7:35:
> "Mamamegs [MS MVP]" <mamamegs@wilgeenmail.invalid> schreef in bericht
> news:mn.74247d84c11eabb5.72151@wilgeenmail.invalid ...

> Ik heb het geprobeerd te verwijderen in de veilige modus
> maar zonder resultaat helaas.

Zo misschien wel?:
http://support.microsoft.com/kb/928218

RL

Re: Programma verwijderen
news:c736f$48044709$5353d4bc$20484@cache100.multik abel.net...

> Zo misschien wel?:
> http://support.microsoft.com/kb/928218

Bedankt Karel, Inmiddels heb ik alles kunnen verwijderen.
gr
RL

Happy Live

Re: Programma verwijderen
Nicolas zei het volgende op 14-4-2008 18:01:

> Heb dit ook al eens gehad... wat bij mij toen holp was eerst Office2007
> helemaal herinstalleren (erbovenop) en daarna kon ik het probleemloos op de
> normale manier verwijderen.

hel·pen1 (werkwoord; hielp, heeft geholpen) :-)

Happy Life gkbnews at xs4all dot nl

Als al het andere niet lukt, lees dan de handleiding.