IE7 afsluiten

Peter Pors

IE7 afsluiten
lezers en helpers:

Kheb een Medion-laptop met daarop VHP als OS. IE7 staat erop, doet bijna
alles goed ook. Het enige probleem is het afsluiten. Hij lijkt slechts half
af te sluiten, dwz dat je de geopende pagina niet meer ziet, maar nog wel de
adresbalk, de knop om een nieuw tabblad te openen, de menubalk etc etc.
alleen dan reageert 'ie niet meer op het afsluiten-knopje. Ik kan klikken
wat ik wil, of Bestand > afsluiten, maar dat werkt gewoon niet. Het duurt
een minuut of drie voordat 'ie in de gaten krijgt dat hij moet afsluiten.
Irritant is dat, want zolang blijft het ook gewoon in de taakbalk staan.
Iemand een idee om dit kleine maar irritante probleem te verhelpen?

bvd!

Gr.
Peter

Re: IE7 afsluiten
Peter Pors schreef op 14-4-2008 8:52:
> [...]
> blijft het ook gewoon in de taakbalk staan.
> Iemand een idee om dit kleine maar irritante probleem te verhelpen?

Een dwarsliggende invoegtoepassing? Schakel die eens allemaal uit
(extra- invoegtoepassingen beheren). Verschil?

Peter Pors

Re: IE7 afsluiten

news:54238$48033f95$5353d4bc$23343@cache110.multik abel.net...

> Een dwarsliggende invoegtoepassing? Schakel die eens allemaal uit (extra-
> invoegtoepassingen beheren). Verschil?

Bedankt! Het probleem was niet meer aanwezig toen ik drie dingen van Windows
Live had uitgeschakeld.
Weer wat geleerd

thnx again!

Gr. Peter