nieuwe mappen binnen de user map

Morgenrood

nieuwe mappen binnen de user map
Hallo Allemaal

Zonder enige aanleiding bevinden zich ineens nieuwe mappen
in mijn algemene "user"map
Deze zijn zonder de origine pictogram maar als gewone map.
Verder staan ze er genoemd met de Engelse benaming b.v. contacts
maar ook andere namen die identiek zijn aan de Nederlandse.

Als ik deze wil verwijderen krijg ik het niet voor elkaar.
Voor alle duidelijkheid. Ik heb wel de originele mappen verplaats naar
een andere partitie op mijn HD

Wie kan me helpen?

gr

Mark Veldhuis

Re: nieuwe mappen binnen de user map
Morgenrood presented the following explanation :
> [...]
>
> Als ik deze wil verwijderen krijg ik het niet voor elkaar.
> Voor alle duidelijkheid. Ik heb wel de originele mappen verplaats naar

Had ik ook. Die nieuwe mappen heb ik gewoon verborgen gemaakt
("hidden"), en ik zie ze niet meer. (wel Verkenner zo instellen dat ie
verborgen mappen en bestanden niet laat zien)

Mark Veldhuis.

Johnny T

"Morgenrood" wrote:

> [...]
>
> Wie kan me helpen?
>
> gr
>
> De map een andere naam geven en dan verwijderen en dan moet het lukken.

Lukt het niet om die mappen een andere naam te geven(alleen als dan) kijk
dan even op:
http://www.vistabits.nl/mapnamen_niet_te_wijzigen.htm
probeer eerst de KB938979 te downloaden(let wel op dat je de juiste download
de 32 of 64 bits download) en dan de mappen een andere naam geven en dan
verwijderen.

ps hou die originele mappen wel achter de hand voor het geval dat je ze toch
moet gebruiken omdat je die nodig hebt,want in de Windows update is ook de
engelse talige vista versie te downloaden en misschien al op pc staan en een
familielid per ongeluk geactiveerd,maar dit niet durft te zeggen.
Het is nl mogelijk op 1 pc 2 verschillende vista talen te hebben,dus dat de
ene gebruiker de nederlandse interface gebruikt en de andere gebruiker de
engelse.
Morgenrood

Re: nieuwe mappen binnen de user map

"Johnny T" <JohnnyT@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

> [...]
> de
> ene gebruiker de nederlandse interface gebruikt en de andere gebruiker de

Thkx allemaal