sommige plaatjes niet zichtbaar in internet explorer

Arno de Ruig

sommige plaatjes niet zichtbaar in internet explorer
Sinds kort worden bepaalde plaatjes van websites niet meer in internet
explorer weergegeven. Het valt vooral op bij PNG-plaatjes. Worden dezelfde
websites bezocht via Firefox dan is er niets aan de hand.

Ik ben de enige gebruiker van de computer en ik werk met Vista Ultimate.
Iemand heeft mij eens op het spoor gezet dat ik Internet Explorer als
Administrator moet starten. En inderdaad, dan gaat het goed. Het lijkt er
dus op dat het iets met beveiliging heeft te maken maar zelf heb ik nooit
aan beveiligingsinstellingen iets gedaan.

Hoe los ik dit op?

Re: sommige plaatjes niet zichtbaar in internet explorer
Arno de Ruig formulated the question :
> [...]
> goed. Het lijkt er dus op dat het iets met beveiliging heeft te maken
> maar zelf heb ik nooit aan beveiligingsinstellingen iets gedaan.

Kijk eens bij Extra > Internet Optie > tab Beveiliging wat het
beveiligingsniveau is?

Problemen met Windows Vista? www.vistabits.nl

Windows Vista Problems? www.vistabits.info

GJ.Oomens

Re: sommige plaatjes niet zichtbaar in internet explorer

Suggestie:
http://www.winhelponline.com/article...-Explorer.html
http://groups.google.com/group/micro...616d53e4576997
--
Gérard
Arno de Ruig

Re: sommige plaatjes niet zichtbaar in internet explorer
Dank voor je reactie. Je hebt me hiermee uitstekend op een spoor gezet. Ik
heb het niet zo op handmatig wijzigen van het register. Ik heb daarom ook de
andere berichten gelezen die zich in de jou aangegeven draad in de
google-groups bevonden. Eén reactie betrof iemand die OpenOffice
installeerde en daarmee (per ongeluk) van het probleem afraakte. Dat heb ik
ook maar ens gedaan en .... probleem opgelost.