Webcasting?

Huib

Webcasting?
Hallo,
Graag indien mogelijk een dringend antwoord.
Een vriend van mij wil via webcasting live een concert volgen in Nederland.

Het gaat om www.liszt.nl ,door klikken naar webcast en dan naar :
"klik hier om het concours te volgen"

Het eigenaardige is dat het wel werkt op XP doch niet op Vista en betrokkene
heeft enkel Vista

Kan iemand helpen?

Met dank
Huib

kor

Re: Webcasting?
Huib gebruikte zijn klavier om te schrijven :
> [...]
> hier om het concours te volgen"
>
> Het eigenaardige is dat het wel werkt op XP doch niet op Vista en betrokkene

http://cultura.nps.nl/page/programmadetail/160349

Hier dan ?

kor

Huib

Re: Webcasting?

"kor" <zoek@home.nl> schreef in bericht
> Huib gebruikte zijn klavier om te schrijven :

> http://cultura.nps.nl/page/programmadetail/160349
>
> Hier dan ?

Dit lijkt dit te zijn, doch hoe kom je er aan als ik via de normale stappen
ook via clutura...ga dan vind ik niet wat jij meldt.

Groeten
> [...]

> Dit lijkt dit te zijn, doch hoe kom je er aan als ik via de normale stappen
> ook via clutura...ga dan vind ik niet wat jij meldt.

Als je op Cultura zit Staat er onder een vrouw Het Liszt Concours 2008:
Live! Kijk dan beet je naar rechts daar staat een man met daaronder
LEES MEER ( Klik daarop )

Ga dan naar LINKS klik dan op Meer Liszt On Demand!

> [...]

> MEER ( Klik daarop )
>
> Ga dan naar LINKS klik dan op Meer Liszt On Demand!

Hartelijk dank
Ik heb mijn vriend ondertussen op de hoogte gebracht en ik veronderstel wel
dat het dat zal zijn.

Groeten
Huib

kor

Re: Webcasting?
kor schreef op 09.apr.2008 :
> [...]

> Klik daarop )
>
> Ga dan naar LINKS klik dan op Meer Liszt On Demand!

Als je vriend nog niet kan kijken dan wil dit meschien wel

Start Windows Media Player op klik op Bestand en dan op URL open
onderste link kopieren en pakken

voor Gregorio Nardi
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams..._20_jaar_1.wmv

voor Ronde tafel gesprek