Windows Vista SP1

Bart

Windows Vista SP1
Wanneer komt Windows Vista SP1 in het Nederlands uit
En als Windows Vista SP1 al beschikbaar is in het Nederlands waar kan ik hem
dan downloaden, reageer alsjeblieft
Edward

Re: Windows Vista SP1

"Bart" <Bart@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> Wanneer komt Windows Vista SP1 in het Nederlands uit
> En als Windows Vista SP1 al beschikbaar is in het Nederlands waar kan ik
> hem
> dan downloaden, reageer alsjeblieft

over een paar dagen, even geduld dus, zelf downloaden heeft al genoeg
ellende veroorzaakt

Bart

Re: Windows Vista SP1

"Edward" wrote:

> "Bart" <Bart@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

> over een paar dagen, even geduld dus, zelf downloaden heeft al genoeg
> ellende veroorzaakt
>
> ok, bedankt Edward, ik wacht geduldig af

Johnny T

RE: Windows Vista SP1

"Bart" wrote:

> Wanneer komt Windows Vista SP1 in het Nederlands uit
> En als Windows Vista SP1 al beschikbaar is in het Nederlands waar kan ik hem
> dan downloaden, reageer alsjeblieft

De Nederlandse SP1 komt als het goed is volgende week dinsdag via de
Automatische Windows updater binnen.
Veel langer kan het niet meer duren want in de eerste kwartaal van dit jaar
zou hij uitkomen.
Maar beter direkt een redelijk goede SP1 dan éen waar nog veel verbeteringen
aan gedaan moet worden.
Dat wordt nu gedaan met de fouten die op de engelse,spaanse,enz SP1 versies
zijn ontdekt.
Dat hebben wij straks ons voordeel mee. dus wees aub geduldig.
Zodra de nederlandse SP1 uitkomt en ook te downloaden is op microsoft site
zal ik een bericht zetten in deze discussie groep.En anders is het wel een
andere vaste bezoeker die dit doet met vermelding op welke pagina van
www.microsoft.com deze te vinden is.
Ga in elk geval niet in op berichten dat hij al wel te krijgen is want dat
is niet de juiste SP1.
Ga maar uit dat het volgende week dinsdag wordt.Dus even geduld.
Jan

Re: Windows Vista SP1

"Edward" <edward@email.com> schreef in bericht

> "Bart" <Bart@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

> over een paar dagen, even geduld dus, zelf downloaden heeft al genoeg
> ellende veroorzaakt

Voor zover ik weet komt het pas uit in de maand juni van dit jaar uit.
Althans via automatische updates te downloaden.
Dit heb ik van betrouwbare bronnen.

Groetjes Jan Veenstra

> [...]

> Wanneer komt Windows Vista SP1 in het Nederlands uit
> En als Windows Vista SP1 al beschikbaar is in het Nederlands waar kan ik

Op vele sites las ik dat SP1 in juni via automatische updates beschikbaar
is....
Zie o.a.: http://www.zdnet.nl/news.cfm?id=79670
http://www.gratissoftwaresite.nl/nie...+besc hikbaar

En nu lees ik hier a.s. dinsdag. Van welke bronnen hebben jullie die
gegevens?

Groetjes Jan Veenstra

Edward

Re: Windows Vista SP1

"Jan" <NoSpam!!!@home.nl> schreef in bericht
news:4e50a$47fd555d$d97ae7db$26212@cache3.tilbu1.n b.home.nl...

> [...]

> http://www.gratissoftwaresite.nl/nie...+besc hikbaar
>
> En nu lees ik hier a.s. dinsdag. Van welke bronnen hebben jullie die

en wat zijn jouw 'betrouwbare' bronnen?

Ko

> "Jan" <NoSpam!!!@home.nl> schreef in bericht
> news:4e50a$47fd555d$d97ae7db$26212@cache3.tilbu1.n b.home.nl...

> en wat zijn jouw 'betrouwbare' bronnen?

Ik ben bang dat iemand de "geplande data" voor SP1 Vista en SP3 voor XP door
elkaar haalt.
Ko

Krulle

> [...]

> Wanneer komt Windows Vista SP1 in het Nederlands uit
> En als Windows Vista SP1 al beschikbaar is in het Nederlands waar kan ik

Zie of de Nederlandse taal (Change Language) er bij staat.
http://www.microsoft.com/downloads/d...DisplayLang=en

Bart

Re: Windows Vista SP1

"Krulle" wrote:

> [...]

> http://www.microsoft.com/downloads/d...DisplayLang=en
>
> Nee Krulle, Nederlands staat er niet bij, die site heb ik al geprobeerd trouwens,

Ik ga er vanuit dat Windows Vista SP1 volgende week dinsdag via automatische
updates te downloaden is, want volgens mij kwam SP1 in het eerste kwartaal
uit en Windows XP in juni