Taakbalk

Jo Engelen

Taakbalk
Merkwaardig:
wanneer ik via het Nvidia configuratiescherm de vernieuwingsfrequentie van
het beeldscherm van 60 Hz naar 75 Hz zet, verdwijnt mijn taakbalk onderaan
mijn bureaublad.
Volgens mij staan alle vinkjes ( vergrendelen van taakbalk ed. ) op de
goede plaats.
Iemand een ssuggestie hoe ik de frequentie op 75 Hz kan zetten en tevens
mijn taakbalk kan behouden?
Jo

Jetze Mellema

Re: Taakbalk
"Jo Engelen" <jo.engelen@home.nl> schreef in bericht
news:bf89b$47fc9cea$541d1c1d$15722@cache1.tilbu1.n b.home.nl...
> [...]
> goede plaats.
> Iemand een ssuggestie hoe ik de frequentie op 75 Hz kan zetten en tevens

Een TFT (plat) scherm of een CRT (niet plat) scherm?

Jetze Mellema (MS MVP)

Jo Engelen

Re: Taakbalk

"Jetze Mellema" <stoppen@hotmail.com> schreef in bericht
> "Jo Engelen" <jo.engelen@home.nl> schreef in bericht
> news:bf89b$47fc9cea$541d1c1d$15722@cache1.tilbu1.n b.home.nl...

> Een TFT (plat) scherm of een CRT (niet plat) scherm?

TFT scherm.

> --
> Met vriendelijke groet,
>
> Jetze Mellema (MS MVP)
> Lees mijn blog: http://jetzemellema.blogspot.com/
> Mijn hobby: http://www.mellema.net/homecomputers
> How to ask a question: http://support.microsoft.com/?id=555375

Hans

Re: Taakbalk
Jo Engelen wrote:
> "Jetze Mellema" <stoppen@hotmail.com> schreef in bericht

> TFT scherm.

Gewoon op 60 Hz laten staan

Succes , Hans.

news:e06aa$47fca5b5$541d1c1d$29561@cache6.tilbu1.n b.home.nl...
> TFT scherm.

Dan is het scherm nog niet goed ingesteld op het nieuwe beeldsignaal.
Meestal kun je dat automatisch laten oplossen door op het knopje 'auto' te
drukken.

> [...]

> Dan is het scherm nog niet goed ingesteld op het nieuwe beeldsignaal.
> Meestal kun je dat automatisch laten oplossen door op het knopje 'auto' te

Meestal. Maar in dit geval dus niet....!
Andere oplossing?
Jo

"Hans" <h_colijnNO@SPAMhotmail.com> schreef in bericht

> Gewoon op 60 Hz laten staan
>
> Succes , Hans.

75 Hz vermindert de "flikker" in het beeld.
Vandaar.

Re: Taakbalk
Jo Engelen wrote on 9-4-2008 :

> 75 Hz vermindert de "flikker" in het beeld.

Als al gezegt, gewoon op 60 hertz laten staan, TFT's flikkeren niet.
Een hogere frequentie heeft in deze geen zin.

Problemen met Windows Vista? www.vistabits.nl

Windows Vista Problems? www.vistabits.info

]\\\[ocif

Re: Taakbalk
Jo Engelen schreef :
> "Jetze Mellema" <stoppen@hotmail.com> schreef in bericht

> Meestal. Maar in dit geval dus niet....!
> Andere oplossing?
> Jo

TFT schermen hebben altijd een basisresolutie. Bij 17 inch schermen is
dit 1280 x 1024 pixels. Op deze resoltie zal het scherm het scherpst
zijn. TFT schermen kunnen wel schalen naar een andere resolutie, maar
daarvan wordt het beeld meestal wat minder van kwaliteit. Lees de
handleiding eens door: daarin staat vermeld welke resolutie en welke
frequentie je moet hanteren voor je beeldscherm!!

--
....de beste dagen om een Duvel te drinken... eindigen op een 'g'...
....maar de andere dagen smaakt hij ook...

Hans

Re: Taakbalk
Jo Engelen wrote:
> "Hans" <h_colijnNO@SPAMhotmail.com> schreef in bericht

> 75 Hz vermindert de "flikker" in het beeld.
> Vandaar.

Al zet je hem op 750 Hz , Joling krijg je niet uit beeld...... ;-)
Zonder gekheid : dat gold voor CRT's maar gaat voor TFT's niet meer op.

Groeten , Hans.