SP1 verdwenen.

Michel

SP1 verdwenen.
Mij vrouw heeft een laptop met Engelstalige Vista.
De update-functie staat ingesteld om updates op te halen maar niet
automatisch te installeren. Een paar dagen geleden haalde de laptop SP1 op.
Zij besliste om die niet me**** te installeren omdat ze met ander werk bezig
was en een SP installeren heeft wel even tijd nodig neem ik aan. Ze sloot
later de laptop af. Vandaag stelt zij vast dat de SP1-update gewoon
verdwenen is. Ik keek ook bij de verborgen updates maar daar staat hij
evenmin. Heeft iemand enig idee wat hier gebeurd kan zijn? SP1 nogmaals
ophalen gaat blijjkbaar niet want bij het 'naar updates zoeken' komt SP1
niet meer ter sprake.

Dank voor commentaar.

--
Michel

Johnny T

RE: SP1 verdwenen.

"Michel" wrote:

> [...]
>

> Kijk dan eerst even bij Start en rechtermuisknop op Computer en klik dan op Eigenschappen of daar staat Vista(je versie) SP1.,want het is ook mogelijk dat bij afsluiten deze alsnog is geinstalleerd.

Zo niet dan kan je de SP1 alsnog downloaden op deze site:
http://www.microsoft.com/downloads/d...DisplayLang=en

Blijkbaar heeft ze hem in een map geinstalleerd en is hij niet meer kan
vinden,maar die SP1 of andere programma die je download blijft altijd op je
pc staan en verwijderd niet automatisch.
Je zou via start in de verkenner wave0.exe in kunnen typen als hij op de pc
staat moet hij tevoorschijn komen,maar via de site hierboven genoemd moet het
lukken om SP1 geinstalleerd te krijgen.
Michel

Re: SP1 verdwenen.
"Johnny T" <JohnnyT@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

> [...]
> pc
> staat moet hij tevoorschijn komen,maar via de site hierboven genoemd moet

Bedankt voor je info maar het lukt me niet SP1 terug te vinden aan de hand
van je suggesties. Geen enkele zoekoprdracht heeft resultaat.
Hij lijkt echt helemaal verdwenen te zijn wat normaal gezien niet kan.
Maar zoals je zegt kan SP1 nog altijd handmatig gedownload worden via die
site.

Dank.

--
Michel