opstartprobleem windows vista

Hannie

opstartprobleem windows vista
Graag jullie hulp gevraagd. Ik heb op 3 april onderstaande melding gedaan,
maar helaas tot op heden geen reactie. Herkennen jullie dit probleem. PC
blijft in een blauw scherm hangen (Compaq Presario). Deze pc is 1 maand
geleden aangeschaft. Bij opstarten werkt de F11 knop ook niet meer :-(
___________________________________

Probleem benaming: opstartprobleem windows vista cq beveiligingsproblemen
Product: Windows Vista Service Pack 1 (Alle taalversies)
Verzonden op: 3-4-2008 13:36:38
Laatste beoordeling: 4-4-2008 16:27:21

Omschrijving: Probleemomschrijving: Sinds gisteren kunnen wij onze nieuwe
computer niet meer opstarten. Het enige waar we nog in komen is schijf
controle maar die blijft maar lopen en er gebeurt niets. Eenmaal hebben wij
een maal de pc kunnen opstarten en kregen me**** de melding dat wij
beveiligingsproblemen hebben en de virusscanner (Norton) moesten wissen en
opnieuw installeren. Toen ik naar Norton installeren ging liep de pc wederom
vast en sindsdien kunnen we helemaal niet meer opstarten.

Kunnen jullie mij hierbij helpen?

Alvast bedankt

Hannie van Hagen
Besturingssysteem: Windows Vista

Re: opstartprobleem windows vista
Hannie schreef op 7-4-2008 11:56:
> [...]
> opnieuw installeren. Toen ik naar Norton installeren ging liep de pc wederom
> vast en sindsdien kunnen we helemaal niet meer opstarten.

Probeer een systeemherstel met behulp van de aanwijzingen in:
http://www.bleepingcomputer.com/tuto...torial148.html

remix999

RE: opstartprobleem windows vista
het ziet er naar uit dat je windows opnieuw moet installeren, dus vers.