standaard programma's verdwenen

oetjeboeroe

standaard programma's verdwenen
Hallo allemaal.

Sinds gisteren als ik explorer of mail opstart vraagt mijn hij steeds of ik
deze als standaard wil instellen.
Ik klik op ja en later bij de volgende start doet hij het weer....
Mijn lijst standaard programma's is geheel leeg ineens...
Iemand een idee hoe dit op te lossen?

Alvast bedankt!

Arjan

Re: standaard programma's verdwenen
on 5-4-2008, oetjeboeroe supposed :
> [...]
> Ik klik op ja en later bij de volgende start doet hij het weer....
> Mijn lijst standaard programma's is geheel leeg ineens...

Kun je systeemherstel doen?

Problemen met Windows Vista? www.vistabits.nl

Windows Vista Problems? www.vistabits.info

oetjeboeroe

Re: standaard programma's verdwenen
news:mn.34447d84b749100e.72151@wilgeenmail.invalid ...
> on 5-4-2008, oetjeboeroe supposed :

> Kun je systeemherstel doen?

Nope helaas had ik al geprobeerd.

Re: standaard programma's verdwenen
oetjeboeroe brought next idea :
> "Mamamegs [MS MVP]" <mamamegs@wilgeenmail.invalid> schreef in bericht
> news:mn.34447d84b749100e.72151@wilgeenmail.invalid ...

> Nope helaas had ik al geprobeerd.

Probeer het volgende eens:
Download het registerbestandje regapp van
http://vistabits.nl/regapp.zip
Pak het bestand uit en dubbelklik erop om het aan het register toe te
voegen. Dit zou de associaties voor de meeste Vista programma's weer
moeten herstellen en ze zouden weer in de lijst moeten verschijnen.
Laat me even weten of het werkt, dan kan ik dit als tip op de site
zetten.

> [...]

> moeten herstellen en ze zouden weer in de lijst moeten verschijnen.
> Laat me even weten of het werkt, dan kan ik dit als tip op de site

Hoi!

Ja het werkt bij mij!!!
Prachtige tip en de programma's zijn weer terug op hun plek!

Een 10!! ;-)
Fijne avond!

Re: standaard programma's verdwenen
oetjeboeroe has brought this to us :

> Ja het werkt bij mij!!!
> Prachtige tip en de programma's zijn weer terug op hun plek!
>
> Een 10!! ;-)
> Fijne avond!

Super! Daar ben ik heel blij mee!

Problemen met Windows Vista? www.vistabits.nl

Windows Vista Problems? www.vistabits.info

Re: standaard programma's verdwenen
on 6-4-2008, Mamamegs [MS MVP] supposed :
> Laat me even weten of het werkt, dan kan ik dit als tip op de site
> zetten.

Bij deze:
http://vistabits.nl/standaard_progra...ijst_leeg.html