Probleem met USB Sticks

Roberto

Probleem met USB Sticks
Ik heb enkele USB sticks met persoonlijke back up informatie, die na de
installatie van Vista SP-1 niet meer functioneren,
"De driver kan niet gevonden worden" en er wordt aangeraden een bepaalde
update te installeren. Wanneer ik deze update wil installeren komt er de
melding "does not apply to your system"m.a.w back to square one.
Het is hoogst irritant om vast te stellen dat SP-1 ipv te verbeteren, andere
problemen heeft gecreeerd, wie heeft de oplossing.

Re: Probleem met USB Sticks
Roberto formulated on vrijdag :
> [...]
> Het is hoogst irritant om vast te stellen dat SP-1 ipv te verbeteren,
> andere problemen heeft gecreeerd, wie heeft de oplossing.

Drie vraagjes:
1. Staan er in Apparaatbeheer gele uitroeptekens? (met de USB sticks
ingestoken)

2. Welke update wordt er geadviseerd?

3. Welk pad staat er in het Register in de volgende waarde:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\Curr entVersion\DevicePath.
Zie ook: http://www.vistabits.nl/driver_insta...ds_opnieuw.htm

Problemen met Windows Vista? www.vistabits.nl

Windows Vista Problems? www.vistabits.info

Roberto

Re: Probleem met USB Sticks

"Mamamegs [MS MVP]" <mamamegs@wilgeenmail.invalid> wrote in message
news:mn.248e7d8481ab63c6.72151@wilgeenmail.invalid ...
> [...]

> 3. Welk pad staat er in het Register in de volgende waarde:
> HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\Curr entVersion\DevicePath.

Bedankt voor reactie. Hier volgt antwoorden op je vragen:
1-Geen geel uitroepteken in device manager. Er staat: Not configured
correctly, no device driver
2- KB 940199
3-In mijn HKEY_LOCAL_MACHINE staat geen \devicepath, wel \Device Installer
(Value not set)
Ik hoop dat je mij kunt helpen, want mijn alternatieven zijn:
Reinstall Vista Ultimate maar dan zonder de boosdoener SP-1, of terug naar
XP, die ik gelukkig via Acronis snel kan terugzetten op mij HD.
Met dank
Roberto

> [...]

> 3. Welk pad staat er in het Register in de volgende waarde:
> HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\Curr entVersion\DevicePath.

Probleem is opgelost door het de-installeren van SP-1, wat dus geen
verbetring bleek te zijn. Voor mij dus voorlopig GEEN Sp-1 meer.
Roberto