bestand in Vista program files vervangen

Henk

bestand in Vista program files vervangen
Hallo,

Via mijn laptop waar “Vista” opstaat heb ik een wachtwoord manager
geïnstalleerd.
Als ik nu op de laptop in de map “progame files” een bestand probeer te
vervangen lukt dit niet echt.
Graag zou ik het AM.DAT bestand, van mijn bureau pc van de wachtwoord
manager in voeren, zodat ik niet alles opnieuw hoef in te voeren.
Maar als ik dit gedaan heb in Vista, na toestemming gegeven te hebben,
vervangt hij het bestand zo te zien volgens de Vista regels.
Maar wat blijkt, start ik het programma weer op dan zit ik in het oude DAT
bestand zonder mijn wachtwoorden.
Wat ik ook probeer, het lukt me niet om het echt te vervangen.
Ik ben de enige gebruiker en dus de administrator van de laptop.

Het is een Compaq laptop, A900ED met Intel Pentium processor T2730

Re: bestand in Vista program files vervangen

"Henk" <Henk@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> Ik ben de enige gebruiker en dus de administrator van de laptop.
>
> Het is een Compaq laptop, A900ED met Intel Pentium processor T2730

Vista laat je geen bestanden in Program Files vervangen...

--
Mamamegs
http://www.vistabits.nl

Mamamegs [MS MVP] schreef op 3-4-2008 19:59:

> Vista laat je geen bestanden in Program Files vervangen...

Total Commander - uitvoeren als Administrator .... lukte me wél ;-)

Re: bestand in Vista program files vervangen
karelV explained on 3-4-2008 :

> Total Commander - uitvoeren als Administrator .... lukte me wl ;-)

Met UAC uit lukt het ook... Zat even verplicht op Lappie de laptop en
daar staat UAC aan en dan mag het niet....

Problemen met Windows Vista? www.vistabits.nl

Windows Vista Problems? www.vistabits.info

Mark Veldhuis

Re: bestand in Vista program files vervangen
on 03/04/2008, Mamamegs [MS MVP] supposed :
> Vista laat je geen bestanden in Program Files vervangen...

Geldt dat voor alle typen bestanden? Heb het net eens geprobeerd met
een tekstbestandje in de mIRC-map die onder "Program Files" staat. Dat
ging zonder problemen (wel met UAC prompt). Mocht 'm ook rechstreeks in
"Program Files" planten zonder klachten van Vista.

Mark Veldhuis.