Pijltje snelkoppeling

Henderikus Dijkstra

Pijltje snelkoppeling
Beste mede Vista gebruikers,

Hoe kan ik het iritante pijltje van een snelkoppeling op het buroblad
verwijderen? Ik weet dat er hier een programma voor is genaamd FxVisor32
maar dat werkt helaas niet!
Mijn Vista versie is Home premium 32bits.

Musicman

Re: Pijltje snelkoppeling
Henderikus Dijkstra schreef op 2-4-2008 9:56:
> [...]
> maar dat werkt helaas niet!
> Mijn Vista versie is Home premium 32bits.

Zie http://www.vistabits.nl/snelkoppeling_pijltjes.htm

Re: Pijltje snelkoppeling
karelV submitted this idea :

> Zie http://www.vistabits.nl/snelkoppeling_pijltjes.htm

Dat _is_ FxVisor, Vista Shortcut Manager van Frameworkx. Tis mij een
raadsel waarom dat niet werkt...

Problemen met Windows Vista? www.vistabits.nl

Windows Vista Problems? www.vistabits.info

Re: Pijltje snelkoppeling
Mamamegs [MS MVP] schreef op 2-4-2008 10:56:
> karelV submitted this idea :

> Dat _is_ FxVisor, Vista Shortcut Manager van Frameworkx. Tis mij een
> raadsel waarom dat niet werkt...

Opnieuw opstarten wellicht nodig?

Indy

Re: Pijltje snelkoppeling

news:mn.12907d841e003fad.72151@wilgeenmail.invalid ...
> karelV submitted this idea :

> Dat _is_ FxVisor, Vista Shortcut Manager van Frameworkx. Tis mij een
> raadsel waarom dat niet werkt...

Werkt hier ook niet.
Je kan klikken op het uitvoerbare bestand, maar er ontvouwt zich dan niets.
Vreemd is wel dat het bestand FXVisor32 daarna niet meer verwijderen is.
Na het hernoemen is dit wel naar de Prullenbak te sturen.
Liever pijltjes dan zo'n onwillig vreemd programmaatje

Indy

kor

Re: Pijltje snelkoppeling
Het is zņ dat Indy formuleerde :
> [...]

> Na het hernoemen is dit wel naar de Prullenbak te sturen.
> Liever pijltjes dan zo'n onwillig vreemd programmaatje

je moet wel opnieuw opstarten anders werkt het niet
Hier werkt het prima

Kor

Edward

Re: Pijltje snelkoppeling

"Henderikus Dijkstra" <hd.spjl@tiscali.nl> schreef in bericht
> [...]
> maar dat werkt helaas niet!
> Mijn Vista versie is Home premium 32bits.

een beetje creatief met een viltstift, werk prima....

Henderikus Dijkstra

> [...]

> maar dat werkt helaas niet!
> Mijn Vista versie is Home premium 32bits.

Beste mensen,

Hartelijk dank voor jullie hulp,
heb nogmaals het programma FxVistor gebruikt en nu ook weer een melding van:
Kan het opgegeven bestand niet vinden; vervolgens op doorgaan geklikt en
inderdaad na opnieuw opstarten is het pijljte verdwenen!

Musicman

Egbert Meppelink

Re: Pijltje snelkoppeling
Hoi allemaal,
Kan iemand mij vertellen wat er zo iritant is aan een pijltje aan een
snelkoppeling?
Groet, Egbert.

> [...]

> van: Kan het opgegeven bestand niet vinden; vervolgens op doorgaan geklikt
> en inderdaad na opnieuw opstarten is het pijljte verdwenen!

~PC-freak©~

Re: Pijltje snelkoppeling
Op Wed, 2 Apr 2008 23:16:44 +0200, schreef "Henderikus Dijkstra"
<hd.spjl@tiscali.nl> het volgende.

> [...]
>Kan het opgegeven bestand niet vinden; vervolgens op doorgaan geklikt en
>inderdaad na opnieuw opstarten is het pijljte verdwenen!

Iedereen zijn voorkeur, maar ik zou niet zonder die pijltjes kunnen, als
je ze weghaalt kun je niet meer direct zien of het om een compleet
bestand of map gaat, of een snelkoppeling ernaar, lijkt mij erg
onhandig.

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl