DVD speler leest enkel nog DVD's

Kenny

DVD speler leest enkel nog DVD's
Sinds enkele dagen leest mijn DVD speler dus enkel nog maar DVD's
schrijven wilt hij niet, CD's lezen en schrijven ook niet.

Eerst werkte hij totaal niet meer.
Toen had ik gelezen en geprobeerd om in het register ergens de UpperFilters
en LowerFilters waarden te verwijderen, nadat ik dat had gedaan kon ik dus
enkel nog DVD's lezen en niets anders,
wat dus op zich al een hele verbetering is tegenover niets, maar uiteraard
wil ik mijn vakantiefoto's kunnen schrijven op een CDtje en ik kan het dus
niet.
Als iemand me kan helpen, graag.

Re: DVD speler leest enkel nog DVD's
Kenny schreef op 30-3-2008 13:49:
> [...]
> wil ik mijn vakantiefoto's kunnen schrijven op een CDtje en ik kan het dus

Ik heb hetzelfde gehad. Ook in pure Dos las hij geen CD's meer, wél
DVD's. Mijn conclusie toen: het ding is gewoon defect geraakt. Andere
drive erin en die deed alles weer gewoon.
Probeer dat ding eventueel eens in een andere machine .....

Ghost

Re: DVD speler leest enkel nog DVD's

news:d3700$47ef974e$5353d4bc$12855@cache90.multika bel.net...

> [...]
> geraakt. Andere drive erin en die deed alles weer gewoon.
> Probeer dat ding eventueel eens in een andere machine .....

Hier idem.
Soms wel, meestal niet.
Nieuwe, probleem weg.
Ghost

QPC

Re: DVD speler leest enkel nog DVD's
"Ghost" <ghost@castle.gb> schreef in bericht
news:f3660$47eff735$53521307$20687@cache110.multik abel.net...

> news:d3700$47ef974e$5353d4bc$12855@cache90.multika bel.net...

> Hier idem.
> Soms wel, meestal niet.
> Nieuwe, probleem weg.
> Ghost

Er staat een 'levensduur' van ongeveer 3 jaren voor een brander/lezer,
uiteraard kan da langer/korter zijn naargelang het merk.
Is het apparaat rond die leeftijf, vervang hem dan gewoon, je hebt
tegenwoordig al een goede DVD-brander zo tussen de € 25 en € 30.

Kenny

Re: DVD speler leest enkel nog DVD's
ok bedankt ik ga dadelijk naar de winkel