mov bestanden in Vista home premium

DutchVanAfoort

mov bestanden in Vista home premium
Is er een site waar ik meer kan vinden over .mov bestanden en Vista?
Ik gebruik Vista home premium en kan geen .mov bestanden verwijderen.
Ook kan ik ze niet verplaatsen of de bestands extentie niet hernoemen en
zo zo via een omweg verwijderen. Kan me zo voorstellen dat ik niet de
eerste ben die hier tegen aanloopt, maar kan er niet veel andere info over
vinden dan via DOS de files te verwijderen. Dat zal toch wel niet de enige
manier zijn? Vriendelijke groet,
Robin.

Re: mov bestanden in Vista home premium
DutchVanAfoort schreef op 29-3-2008 17:31:
> [...]
> over vinden dan via DOS de files te verwijderen. Dat zal toch wel niet
> de enige manier zijn? Vriendelijke groet, Robin.

Via google lees ik
"I had this same problem and found an answer on another thread. Just
uninstall Quicktime--you can then delete or move the file easily."
Wie weet .....

Edward

Re: mov bestanden in Vista home premium

"DutchVanAfoort" <zni@fakeAddy.con> schreef in bericht
> [...]
> die hier tegen aanloopt, maar kan er niet veel andere info over vinden dan
> via DOS de files te verwijderen. Dat zal toch wel niet de enige manier

zojuist uitgeprobeerd, bij mij geen probleem. Ik heb de .mov files wel in
een aparte map staan (niet onder pictures), misschien dat dat iets uitmaakt?

DutchVanAfoort

Re: mov bestanden in Vista home premium

"karelV" <> schreef in bericht ...

> Via google lees ik
> "I had this same problem and found an answer on another thread. Just
> uninstall Quicktime--you can then delete or move the file easily."
> Wie weet .....

Hartelijk dank. Ik hoopte op een schonere oplossing, maar was het
al zo zat dat ik quicktime er af gegooid heb en nu kan ik inderdaad
mijn bestanden wissen en verwijderen. Vriendelijke groet,
Robin.
DutchVanAfoort

Re: mov bestanden in Vista home premium

"Edward" <> schreef in bericht ...

> zojuist uitgeprobeerd, bij mij geen probleem. Ik heb de .mov files wel in
> een aparte map staan (niet onder pictures), misschien dat dat iets
> uitmaakt?

De files stonden in een aparte map. Heb net Karel zijn advies maar
gevolgd en nu werkt het allemaal wel. Bedankt voor de moeite!

Dendiene

> "Edward" <> schreef in bericht ...

> De files stonden in een aparte map. Heb net Karel zijn advies maar
> gevolgd en nu werkt het allemaal wel. Bedankt voor de moeite!

Maar dan blijft er toch nog een probleem: hoe speel ik mijn .mov-bestanden
dan af zonder Quicktime?

Jojo

~PC-freak©~

Re: mov bestanden in Vista home premium
Op Sun, 30 Mar 2008 09:42:28 +0200, schreef "Dendiene"
<Nomen.nescio@is.erniet> het volgende.

>"DutchVanAfoort" <zni@fakeAddy.con> schreef in bericht

>Maar dan blijft er toch nog een probleem: hoe speel ik mijn .mov-bestanden
>dan af zonder Quicktime?
>
>Jojo

Misschien is QuickTime Alternative 2.4.0 wat voor je.
http://tweakers.net/meuktracker/1708...ative-240.html

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl
kor

Re: mov bestanden in Vista home premium
Op 30.mrt.2008, heeft Dendiene verondersteld :
> "DutchVanAfoort" <zni@fakeAddy.con> schreef in bericht

> Maar dan blijft er toch nog een probleem: hoe speel ik mijn .mov-bestanden
> dan af zonder Quicktime?
>
> Jojo

http://www.softpedia.com/get/Multime...V-Player.shtml

Kor

Edward

Re: mov bestanden in Vista home premium

"Dendiene" <Nomen.nescio@is.erniet> schreef in bericht
> "DutchVanAfoort" <zni@fakeAddy.con> schreef in bericht

> Maar dan blijft er toch nog een probleem: hoe speel ik mijn .mov-bestanden
> dan af zonder Quicktime?
>
> Jojo

maar als je je mov bestanden hebt verwijderd dan hoef je ze toch niet meer
af te spelen?

Johnny T

"Dendiene" wrote:

> "DutchVanAfoort" <zni@fakeAddy.con> schreef in bericht

> Maar dan blijft er toch nog een probleem: hoe speel ik mijn .mov-bestanden
> dan af zonder Quicktime?
>
> Jojo
>
> Windows Movie Maker speelt ook MOV filmpjes af en is een product van Microsoft en hier te downloaden voor Vista.

http://www.microsoft.com/downloads/d...DisplayLang=nl

Je kan er heel wat mee doen.
Als je meer info wilt dan kan je het hier vinden.
http://www.microsoft.com/netherlands...xp/moviemaker/