geen internet verbinding

Thomas Hagg

geen internet verbinding
hallo,

ik heb geen internet verbinding meer wanneer ik microschoft programma's
draai...
wanneer ik het net opga met firefox doet deze het wel... weet iemand wat het
kan zijn wanneer ik dus met programma's zoals outlook, IE7 en AVG virus NIET
het net op kan... mijn instellingen staan bij alle programma's het zelfde en
zo ook bij fire fox...

ik draai met Windows Vista Home Premium op een Packerd Bell Minos GP2

Graag jullie help..........

Bvd

Thomas
Huib

Re: geen internet verbinding

"Thomas Hagg" <Thomas Hagg@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> en
> zo ook bij fire fox...
>
> ik draai met Windows Vista Home Premium op een Packerd Bell Minos GP2

Hallo,
Kan niet direct helpen doch één ding is zeker als men zich maximaal houdt
aan wat in Vista zit heeft men al die problemen niet.
Ik zou beginnen met die firefox te verwijderen...
Wat gebruik je als firewall? Met die van Vista nog nooit een probleem gehad.
Mijn systeem draait prachtig daar ik zo weinig mogelijk third party SW
gebruik.

Groeten
Huib

Leen

"Thomas Hagg" <Thomas Hagg@discussions.microsoft.com> wrote in message
> hallo,
>
> ik heb geen internet verbinding meer wanneer ik

> microschoft

Het lijkt erop dat je je een illegaal pakketje in de maag hebt laten
splitsen....

>programma's draai...

Andre

Op Sat, 29 Mar 2008 08:36:39 +0100, schreef:

>Kan niet direct helpen doch n ding is zeker als men zich maximaal houdt
>aan wat in Vista zit heeft men al die problemen niet.
>Ik zou beginnen met die firefox te verwijderen...

Ik gebruik altijd firefox op Vista HoPr 64bit, zou niks anders
willen, en het draait prima, dus daaraan zal het niet liggen

>Wat gebruik je als firewall? Met die van Vista nog nooit een probleem gehad.
>Mijn systeem draait prachtig daar ik zo weinig mogelijk third party SW
>gebruik.

Firewall staat af, KIS 7.x staat erop , ook prima.

Voor alle apparatuur drivers voor Vista gebruiken, dat is zeer
belangrijk, en daar gebeuren veel fouten mee,
iets oudere printer aansluiten, en drivers voor Xp installeren,
problemen heb je dan zeker.
--
Groetjes
Andre

Re: geen internet verbinding
Thomas Hagg explained :
> [...]
> programma's het zelfde en zo ook bij fire fox...
>
> ik draai met Windows Vista Home Premium op een Packerd Bell Minos GP2

Welke firewall heb je?

Problemen met Windows Vista? www.vistabits.nl

Windows Vista Problems? www.vistabits.info