Draadloos internet

Sonja

Draadloos internet
Goedenavond,

Sinds ik vista heb ( draadloos internet ) ligt regelmatig internet eruit. De
pc's waarop xp staan hebben dan wel internet. Ik begin vista een beetje boel
zat te worden. Voordat ik vista had , had ik nooit problemen. Is dit bekend
bij iemand??

Mvg Sonja

Merlin76

RE: Draadloos internet

Gebeurt dit indien de PC uit slaapstand komt? Heb dit probleem eveneens op
portable. Probleem opgelost indien PC niet meer in hibernate gaat.

"Sonja" wrote:

> [...]
> zat te worden. Voordat ik vista had , had ik nooit problemen. Is dit bekend

mijn naam

Re: Draadloos internet
"Sonja" <sonja19655HAALDITWEG@hotmail.com> schreef in bericht
> [...]
> boel zat te worden. Voordat ik vista had , had ik nooit problemen. Is dit

Hier gewoon bedraad internet maar wel soms last van "pagina niet gevonden"
terwijl er met de verbinding echt niets aan de hand is. Bedoel je dat ook?

Edward

> [...]

> boel zat te worden. Voordat ik vista had , had ik nooit problemen. Is dit

Het probleem is mij vreemd terwijl ik nota bene een combinatie heb van
Vista/W98. Maar ik heb wel een goede router blijkbaar (Eminent).

Ghost

> [...]

> internet. Ik begin vista een beetje boel zat te worden. Voordat
> ik vista had , had ik nooit problemen. Is dit bekend bij

Draadloos is storing gevoeliger.
Leer er mee leven, of ga weer lijnen.
Ghost

Hans

Re: Draadloos internet
Ghost wrote:
> "Sonja" <sonja19655HAALDITWEG@hotmail.com> schreef in bericht

> Draadloos is storing gevoeliger.
> Leer er mee leven, of ga weer lijnen.
> Ghost

Maar draadloos onder Vista zou niet gevoeliger
voor storing moeten zijn dan onder XP.
Zo wel dan heeft M$ z'n werk niet goed gedaan....
Erg kort-door-de-bocht antwoord dus.

Groeten , Hans.

Sonja

Re: Draadloos internet

> Draadloos is storing gevoeliger.
> Leer er mee leven, of ga weer lijnen.
> Ghost

Ik heb 1 desktop en laptop draadloos met xp en 1 laptop en desktop draadloos
met vista en 1 pc xp met draad en de pc's met vista geven de problemen.
Voorheen had ik overal xp op en nooit last. Vandaar dat ik toch vermoed dat
het met vista te maken heeft. Vandaag overigens geen problemen.

Mvg Sonja

Sonja

Re: Draadloos internet

> Hier gewoon bedraad internet maar wel soms last van "pagina niet gevonden"
> terwijl er met de verbinding echt niets aan de hand is. Bedoel je dat
> ook?

Ik denk idd dat het overeen komt. Post niet kunnen ophalen, pagina niet
vinden, uploaden wel, downen niet. Msn werkt ook en blablabla.
Ik vermoed ook niet dat het aan draadloos ligt maar Vista, dan maar even
wachten tot service pack in april uitkomt.

Mvg Sonja