.NET Framework 2.0

MaikT

.NET Framework 2.0
Onlangs software van Pinnacle (TVcenter Pro) geïnstallleerd onder Vista Home
Premium. Behoort bij PCTV DVB-T USB-stick.
Installatie gaat zonder problemen, maar bij het starten van het programma
gaat het mis. De volgende Vista foutmelding verschijnt: "PMCLoader werkt niet
meer. Er is een probleem opgetreden waardoorhet programma niet meer goed
werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing
beschikbaar is."
Vervolgens wordt het programma afgesloten en verschijnt de volgende melding:
".NET Framework 2.0 is not installed. Please install .NET Framework 2.0!"
Dit gedownload en geïnstalleerd, waarna bij installatie de volgende melding
verschijnt: "Kan installatie niet voortzetten. Programma maakt reeds deel uit
van uw systeem".
Start vervolgens weer TVcenter Pro op, waarna het hele proces zich herhaalt
en ik geen steek verder kom.
Iemand misschien een oplossing hiervoor?
(PS Pinnaclesupport maakt zich er van af door te zeggen dat het wel aan
Vista zal liggen)

Re: .NET Framework 2.0
MaikT brought next idea :
> [...]
> herhaalt en ik geen steek verder kom.
> Iemand misschien een oplossing hiervoor?
> (PS Pinnaclesupport maakt zich er van af door te zeggen dat het wel

Heb je misschien hier iets aan:
http://pinnacle.custhelp.com/cgi-bin...?p_faqid=16128

Problemen met Windows Vista? www.vistabits.nl

Windows Vista Problems? www.vistabits.info

Re: .NET Framework 2.0
MaikT schreef op 28-3-2008 16:28:
> [...]
> Iemand misschien een oplossing hiervoor?
> (PS Pinnaclesupport maakt zich er van af door te zeggen dat het wel aan

Dit artikel van pinnacle wellicht?:

"karelV" wrote:

> Dit artikel van pinnacle wellicht?:
> http://pinnacle.custhelp.com/cgi-bin...?p_faqid=16128

KarelV,
Bedankt voor deze suggestie. Heb dit echter al geprobeerd. Ook het
installeren van de door Pinnacle genoemde versie 4.9.2 Leidt echter niet tot
enig resultaat. Opstarten van TVcenter Pro lukt niet. Steeds dezelfde, reeds
eerder genoemde, foutmeldingen.
MaikT
Edward

Re: .NET Framework 2.0

"MaikT" <MaikT@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

> [...]
> tot
> enig resultaat. Opstarten van TVcenter Pro lukt niet. Steeds dezelfde,

Hoe doet WMC het met deze stick (die ik ook van plan was aan te schaffen)?

MaikT

Re: .NET Framework 2.0

"Mamamegs [MS MVP]" wrote:

> MaikT brought next idea :

> Heb je misschien hier iets aan:
> http://pinnacle.custhelp.com/cgi-bin...?p_faqid=16128

> Problemen met Windows Vista? www.vistabits.nl
>
> Windows Vista Problems? www.vistabits.info

Had dit al gezien op de Pinnacle site en dit ook geprobeerd. Dit leidt
echter niet tot een oplossing. Het probleem van het niet kunnen opstarten
blijft bestaan.
Het schijnt dat terwijl .NET Framework 2.0 aanwezig is, dit toch niet door
de Pinnacle software wordt opgemerkt, waardoor PMCLoader wordt afgesloten.
Vista probleem? of Pinnacle probleem?
MaikT

Re: .NET Framework 2.0

"Edward" wrote:

> "MaikT" <MaikT@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

> Hoe doet WMC het met deze stick (die ik ook van plan was aan te schaffen)?

Deze stick (PCTV DVB-T Stick Solo) werkt prima met WMC. Ik ontvang op mijn
laptop de TV-zenders Ned. 1,2 en 3, alsmede Omroep Brabant TV en de
radiozenders Radio 1, 2, 3, 4, 5 en 6, plus Omroep Brabant. Dit zijn alle
free-to-air zenders. Alle commerciele zenders zitten achter een decoder. Het
enige wat niet lukt is om programmagidsgegevens binnen te halen. Krijg
melding dat de nieuwe gegevens zijn gedownload, maar worden niet getoond in
WMC.
Kan echter niet velen dat Pinnacle software meelevert, die onder Vista niet
wil werken en men daarvoor ook geen oplossing aandraagt, zie deze discussie:

Vandaar deze discussie hier, want XP vind ik geen optie. Ik maak gebruik van
een hagelnieuwe laptop met Windows Vista Home Premium en op hun verpakking
van deze stick staat geschikt voor Vista, dus.....
MaikT