Verwijdere items

Jol

Verwijdere items
Beste allemaal,

Ik heb sinds een maandje Windows Vista en ik word er nu al een beetje gek
van.

De map verwijderde items bevat tot op vandaag nu 114 spam- en
andere -berichten, die niet weg te krijgen zijn. De nieuwe berichten zijn
wel steeds te verwijderen.

Heb al gezocht bij Windows zelf, die div. tips geeft. Deze allemaal
opgevolgd. Hielpen geen van allen.
Toen een programmaatje geladen ,dat speciaal daarvoor geschreven is:
WMutil151.
Ook dit doet helemaal niks??!?!

Nu weet ik het niet meer:-(
Heeft iemand van jullie ideeen???

Alvast hartelijk dank voor een eventuele oplossing!
Jolanda

~PC-freakİ~

Re: Verwijdere items
Op Fri, 28 Mar 2008 13:42:09 +0100, schreef "Jol" <philos@orange.nl> het
volgende.

> [...]
>
>Nu weet ik het niet meer:-(
>Heeft iemand van jullie ideeen???
>
>Alvast hartelijk dank voor een eventuele oplossing!

http://www.vistabits.nl/onverwijderbare_email.htm

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl
westenbrink

RE: Verwijdere items
Hallo, ook ik heb dat probleem al sinds een paar maanden. De map verwijderde
items wordt steeds groter. Hoe kunnen we dit oplossen? Graag hulp van zoveel
mensen als nodig is. Tevens wil ik weten hoe je Vista eraf kan gooien zodat
ik mijn legale XP versie er weer op kan krijgen.

"Jol" wrote:

> [...]
>
> Nu weet ik het niet meer:-(
> Heeft iemand van jullie ideeen???
>
> Alvast hartelijk dank voor een eventuele oplossing!

Re: Verwijdere items
westenbrink wrote on 28-3-2008 :
> Hallo, ook ik heb dat probleem al sinds een paar maanden. De map
> verwijderde items wordt steeds groter. Hoe kunnen we dit oplossen?

Eerst de antwoorden lezen voordat je gaat vragen?
http://www.vistabits.nl/onverwijderbare_email.htm

Of, als dat allemaal niet meer wil lukken:
http://www.vistabits.nl/windows_mail...instellen.html

??? Wees blij met de hulp die je krijgt! :-@

> Tevens wil ik weten hoe
> je Vista eraf kan gooien zodat ik mijn legale XP versie er weer op
> kan krijgen.

*Format C:\*
Waarom zou je Vista in willen ruilen voor XP?

Problemen met Windows Vista? www.vistabits.nl

Windows Vista Problems? www.vistabits.info

Mark Veldhuis

Re: Verwijdere items
westenbrink pretended :
> Hallo, ook ik heb dat probleem al sinds een paar maanden. De map verwijderde
> items wordt steeds groter. Hoe kunnen we dit oplossen? Graag hulp van zoveel
> mensen als nodig is.

*meldt zich*

Eerst de antwoorden lezen voordat je gaat vragen?
http://www.vistabits.nl/onverwijderbare_email.htm

Of, als dat allemaal niet meer wil lukken:
http://www.vistabits.nl/windows_mail...instellen.html

Dit antwoord was al gegeven, maar ik hoop dat het ook echt werkt, nu
het door meerdere mensen is gegeven....

(kon het ff niet laten).

Mark Veldhuis.

Re: Verwijdere items [OT]
Mark Veldhuis wrote on 28-3-2008 :

> (kon het ff niet laten).

Koest Mark, in je mand! Braaaaaaf....
Zo, en nu doen we je muilkorfje weer om....

lol

Problemen met Windows Vista? www.vistabits.nl

Windows Vista Problems? www.vistabits.info

Mark Veldhuis

Re: Verwijdere items [OT]
Mamamegs [MS MVP] formulated the question :

> Koest Mark, in je mand! Braaaaaaf....
> Zo, en nu doen we je muilkorfje weer om....

Pfff, ik zal nog eens proberen behulpzaam te zijn.....

lol

Mark Veldhuis.

Jol

Re: Verwijdere items

"~PC-freakİ~" <pcfreak@werktniet.invalid> schreef in bericht
news6qpu3d5a267jcd04haq51colefv7bc2u3@4ax.com...
> Op Fri, 28 Mar 2008 13:42:09 +0100, schreef "Jol" <philos@orange.nl> het
> volgende.

> http://www.vistabits.nl/onverwijderbare_email.htm
>
> groetjes Henk

Bedankt voor de hulp, het is gelukt:-)))
Hopelijk mag ik hier vaker langskomen als er weer eens iets niet lukt?!!

Jolanda

www.boetiekje.nl

~PC-freakİ~

Re: Verwijdere items
Op Mon, 31 Mar 2008 11:20:07 +0200, schreef "Jol" <philos@orange.nl> het
volgende.

>Bedankt voor de hulp, het is gelukt:-)))
>Hopelijk mag ik hier vaker langskomen als er weer eens iets niet lukt?!!
>
>Jolanda

Je bent van harte welkom.

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl