Vista start niet meer op

Robin

Vista start niet meer op
Ik heb net naar updates gezocht via WIndows Update. Er was een belangrijke
update die ik succesvol heb geïnstalleerd. Daarnaast waren er nog 3 optionele
updates. Toen ik deze updates ging installeren, leek het systeem opeens
opnieuw op te starten, maar dan vanaf het openen van Windows. Bij het openen
van Windows kreeg ik een leeg achtergrondscherm te zien (verder geen
pictogrammen, muis, taakbalk, etc). Ik heb het systeem even laten nadenken
(misschien hoorde het bij de update-installatie), maar na een half uur stond
het scherm er nog steeds hetzelfde bij. Opnieuw opstarten (d.m.v. resetten)
helpt niet meer: bij het openen van Windows Vista krijg ik zoals hiervoor
genoemd alleen het achtergrondscherm te zien. De veilige modus van Windows
Vista werkt nog wel, maar als ik dan naar Systeemherstel ga zegt 'ie dat er
geen herstelpunten zijn gemaakt??? Ik weet zeker dat ik dit wel heb gedaan
(alleen niet in de veilige modus).

Wie weet hoe ik Windows Vista weer aan de praat kan krijgen?
Edward

Re: Vista start niet meer op

"Robin" <Robin@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> (alleen niet in de veilige modus).
>
> Wie weet hoe ik Windows Vista weer aan de praat kan krijgen?

weet ik niet, maar waarom laat je niet gewoon dagelijks automatisch updaten?

Huib

> [...]

> (alleen niet in de veilige modus).
>
> Wie weet hoe ik Windows Vista weer aan de praat kan krijgen?

Hallo,
Probeer de laatste patches te deactiveren en dan één voor één te
installeren.
Een nog vluggere methode is naar een vorig systeemherstpunt te gaan en dan
één voor één installeren.

Groeten
Huib

Robin

RE: Vista start niet meer op
Om de een of andere reden is door de update beeldscherm 1 met beeldscherm 2
verwisseld. Ik heb de stekkers van de monitoren in de computer omgewisseld en
nu werkt alles weer naar behoren.

Bedankt voor de reacties.