Thumbnails niet zichtbaar in windows explorer

Randal van Splunteren

Thumbnails niet zichtbaar in windows explorer
Hallo,

Wanneer ik een folder met foto bestanden op een CD bekijk via de windows
verkenner worden de thumbnails (kleine afbeeldingen) van de betreffende
fotos niet weergegeven. In eerste instantie zijn de fotos even zichtbaar
waarna ze worden vervangen door het standaard windows pictogram.
Het vreemde is dat dit probleem zich niet voordoet als ik een folder met
foto bestanden bekijk die zich bevinden op de harddisk. Dan zie namelijk
wel de kleine afbeeldingen van de betreffende foto.

Ik gebruik Windows Vista Home Premium nederlandse versie.

Iemand een oplossing voor dit probleem?

Bij voorbaat dank

xblade

Re: Thumbnails niet zichtbaar in windows explorer
Randal van Splunteren schreef:
> [...]
> namelijk wel de kleine afbeeldingen van de betreffende foto.
>
> Ik gebruik Windows Vista Home Premium nederlandse versie.

Als je naar Mapopties gaat > Weergave en haal dan het vinkje bij Altijd
pictogrammen weergeven, nooit miniatuurweergaven.
helpt dit ?
Randal van Splunteren

Re: Thumbnails niet zichtbaar in windows explorer
Bedankt voor het antwoord, maar dit vinkje staat al uit.

Randal van Splunteren schreef op 27-3-2008 23:26:
> Bedankt voor het antwoord, maar dit vinkje staat al uit.
> "xblade" <intel@dualcore.nl> wrote in message

Er is nog een plaats waar je iets kunt regelen:
ConfScherm - Systeem - Geavanceerde syteeminstellingen - tab geavanceerd
- Instellingen van prestaties - tab Visuele effecten.
Bovenaan kun je het stipje op 4 plaatsen zetten (standaard is 'door
Windows laten kiezen', maar je kunt ook iets met de miniaturen forceren
('miniatuurweergaven ..... weergeven')