gebruikersinstellingen IE7 vermengd ?

mijn naam

gebruikersinstellingen IE7 vermengd ?
Op mijn computer (Vista home premium) zijn meerdere gebruikersaccounts
aanwezig.

Plotseling heeft een andere gebruiker mijn startuppagina's, en plotseling
wordt mij niet meer gevraagd of ik daadwerkelijk meerdere tabbladen wil
sluiten.

Kortom: het lijkt erop dat er e.e.a. doorelkaar gehusseld is.

Is dit wellicht een bekend probleem?

GJ.Oomens

Re: gebruikersinstellingen IE7 vermengd ?
On Thu, 27 Mar 2008 17:08:41 +0100, "mijn naam"
<whatever@hotmail.invalid> wrote:

> [...]
>sluiten.
>
>Kortom: het lijkt erop dat er e.e.a. doorelkaar gehusseld is.

Nee, niet dat ik weet. Kan er ook niets over terug vinden. Misschien
een 'misplaatste' invoegtoepassing? Of een 'leuke' andere gebruiker?
--
Gérard
mijn naam

Re: gebruikersinstellingen IE7 vermengd ?
"GJ.Oomens" <gj.news@inter.nl.net> schreef in bericht
newsr2ou31h2fapnf5vt4gr45h6ta795nj0gu@4ax.com...

> Nee, niet dat ik weet. Kan er ook niets over terug vinden. Misschien
> een 'misplaatste' invoegtoepassing? Of een 'leuke' andere gebruiker?

Die gebruiker zelf kan het nooit zijn. Hooguit dat vista tijdens het
overschakelen náár die andere gebruiker e.e.a. gedaan heeft. De gebruiker
moet bij wijze van spreken nog geholpen worden bij het inloggen -en- ik was
aanwezig tijdens het laatste gebruik. Voor die tijd deed dit probleem zich
niet voor.

Ik heb bij mijn weten geen "'misplaatste' invoegtoepassing", waar moet ik in
deze context aan denken?

GJ.Oomens

Re: gebruikersinstellingen IE7 vermengd ?
On Fri, 28 Mar 2008 12:37:34 +0100, "mijn naam"
> [...]

>niet voor.
>
>Ik heb bij mijn weten geen "'misplaatste' invoegtoepassing", waar moet ik in

Geen idee specifiek. Alle invoegtoepassigen op zich. Maar als het maar
een keer voorgekomen is en nu niet meer gebeurt, zou ik het maar op
een 'merkwaardig toeval' houden, toch...
--
Gérard
mijn naam

> Geen idee specifiek. Alle invoegtoepassigen op zich. Maar als het maar
> een keer voorgekomen is en nu niet meer gebeurt, zou ik het maar op
> een 'merkwaardig toeval' houden, toch...

En natuurlijk... na een reboot is aan mijn kant het probleem vanzelf weg (ik
moet weer bevestigen wanneer ik IE sluit terwijl er meerdere tabbladen
openstaan).

Inderdaad: merkwaardig is het zeker.

Bedankt voor je reactie's !