Apparaten die niet meer werken

Viesta problemen

Apparaten die niet meer werken
Hallo

ik heb windows viesta en heb er wat problemen mee
zo is 1 dat ik sommige apparten niet kan vinden via usb sd kaartjes voor
nitendo ds

ook heb ik als ik typ ergens een brief op een website dat het typ balkje
weer helemaal naar het begin terug gaat van de tekst of helemaal naar het
eind dus soms moet ik achterste voren typen

weet iemand misschien een oplossing daarna
Edward

Re: Apparaten die niet meer werken

"Viesta problemen" <Viesta problemen@discussions.microsoft.com> schreef in
bericht news:51A4999E-6D32-4003-B8D5-EEE4F8A74140@microsoft.com...
> [...]
> eind dus soms moet ik achterste voren typen
>
> weet iemand misschien een oplossing daarna

ik niet, maar ik krijg wel de indruk dat jongeren tegenwoordig eerder leren
werken met een computer dan goed Nederlands leren gebruiken

Roberto

Re: Apparaten die niet meer werken

"Viesta problemen" <Viesta problemen@discussions.microsoft.com> wrote in
message news:51A4999E-6D32-4003-B8D5-EEE4F8A74140@microsoft.com...
> [...]
> eind dus soms moet ik achterste voren typen
>
> weet iemand misschien een oplossing daarna

Bedoel je Windows Vista??? Probeer ook je probleem uit te leggen in de
Nederlandse taal, misschien is er dan iemand die je kan helpen.

Viesta problemen

"Roberto" wrote:

> [...]

> zo snap je het nu wel dan denk niet zo slim ben je dus niet als je vorige al niet kon lezen maja jij schrijft natuurlijk nooit iets fouts

Ramsterdam

> [...]

> eind dus soms moet ik achterste voren typen
>
> weet iemand misschien een oplossing daarna

Hmmm achterstevoren typen....
Zeker een Chinese Wiendows Viesta gekocht?
Viesta terugbrengen en dan Vista kopen :-P

Ram