Windows Live Messenger configuratie

Frans

Windows Live Messenger configuratie
Dag Allemaal.

Volgend probleempje: Tijdens opstarten van Windows Live messenger krijg ik
steeds een pop-up venster met de melding; Windows Live Messenger word nu
geconfigureerd, een ogenblik gedult.

Als ik terug probeer te instaleren krijg ik melding dat dit programma reeds
geinstaleerd is.

Dit is begonnen na instalatie van AVG free edition.

Heb al naar de opgeloste vragen gekeken hier, en ook yahoo, maar vind niet
wat me zou kunnen helpen.

Heeft er iemand een oplossing?

Met vriendelijke groeten.

Frans.

ko

Re: Windows Live Messenger configuratie
"Frans" <Frans@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
>
> Dit is begonnen na instalatie van AVG free edition.
>
> Heb al naar de opgeloste vragen gekeken hier, en ook yahoo, maar vind niet

Probeer het eens als volgt. Verwijder de huidige installatie en laat de
nieuwe installeren maar dan de installatie opstraten met "Uitvoeren als
administrator"

--
Ko

Frans

"ko" wrote:

> [...]
> >

> Probeer het eens als volgt. Verwijder de huidige installatie en laat de
> nieuwe installeren maar dan de installatie opstraten met "Uitvoeren als

Dit heeft geholpen, maar als ik nu Windows Live Messenger start, om die
configuratie te vermijden, moet ik opstarten als Administrator.

Bedankt voor de hulp, Ko

> Dit heeft geholpen, maar als ik nu Windows Live Messenger start, om die
> configuratie te vermijden, moet ik opstarten als Administrator.
>
> Bedankt voor de hulp, Ko
>
> Frans.

Dan is er serious een probleem. Normaal krijg je dan de vraag voor deze of
alle gebruikers installeren, als je dan voor alle kiest, wordt bij de
standaard gebruiker eenmalig de setup doorlopen en zou daarna probleemloos
moeten werken.

Ik zou zeggen, even contact opnemen via de live website support. Daar dit
probleem melden, dan denk ik dat je een tool via hen krijgt om eenmalig de
installatie geheel op te schonen en zou het na een nieuwe install als
normale gebruiker ook moeten werken.- http://www.live.com/ - de optie
feedback gebruiken.

Ko

Frans

"ko" wrote:

> [...]

> probleem melden, dan denk ik dat je een tool via hen krijgt om eenmalig de
> installatie geheel op te schonen en zou het na een nieuwe install als

Na raad opgevold te hebben, vond ik een programaatje ( Windows Install Clean
up ) Heb dit gebruikt en ook nog handmatig mappen en derg verwijderd. Toen
bleek er nog een snelkoppeling op bureel blad te staan, Toen ik hier op
klikte WERKTE alles normaai.
Zonder re-instalatie of zo ?????

> [...]
> bleek er nog een snelkoppeling op bureel blad te staan, Toen ik hier op

WICU heeft de oude bestanden en niet meer actieve uit de registry
verwijderd, maar laat alle correct geinstalleerde items met rust, dus is de
goede installatie blijven staan en werkt.

Prima probleem dus opgelost ;-)

--
Ko