Media Center serie opnemen gaat niet meer ivm herhaling melding

Marcel

Media Center serie opnemen gaat niet meer ivm herhaling melding
Tot een maandje of 2 terug had ik dit probleem niet. Moet dus iets zijn met
de MS updates denk ik.

Probleem: na een 1e opname neemt hij vervolgopnames niet meer op. De melding
die je dan ziet bij de vervolgprogramma's is dat hij het ziet als een
Herhaling. Dit terwijl het gewoon een serie is, met nieuwe programma's. Je
kunt bij een opname wel instellen dat herhalingen ook opgenomen moet worden
maar dat staat standaard al aan en helpt niet. Enige oplossing is door
handmatige opnames in te stellen, maar dat is een beetje zonde, waar heb je
die gids dan voor. En het heeft prima gewerkt voorheen. Je leest her en der
op gebruikersforums dat het wel meer voorkomt maar echte oplossingen zijn er
niet. Iemand hier enig idee?
GJ.Oomens

Re: Media Center serie opnemen gaat niet meer ivm herhaling melding
On Wed, 26 Mar 2008 13:22:01 -0700, Marcel
<Marcel@discussions.microsoft.com> wrote:

> [...]
>op gebruikersforums dat het wel meer voorkomt maar echte oplossingen zijn er

Iets met de EPG data?
In C:\Users\naam\AppData\Roaming\Microsoft\eHome

Vergelijkbaar met dit?
http://groups.google.com/group/micro...03aab906571df7
--
Gérard
Marcel

Re: Media Center serie opnemen gaat niet meer ivm herhaling meldin
Ik ga het eens proberen. De engelse tekst van het forum lijkt er sterk op
hoewel ik geen foutmelding heb en al eens een verse gids opgehaald hebt met
een ander postcode.

Dank.

"GJ.Oomens" wrote:

> Iets met de EPG data?
> In C:\Users\naam\AppData\Roaming\Microsoft\eHome

> [...]

Marcel

Re: Media Center serie opnemen gaat niet meer ivm herhaling meldin
Helaas, het is geen oplossing.

"GJ.Oomens" wrote:

> [...]
> Gérard

GJ.Oomens

Re: Media Center serie opnemen gaat niet meer ivm herhaling meldin
On Thu, 27 Mar 2008 12:20:00 -0700, Marcel
<Marcel@discussions.microsoft.com> wrote:

>Helaas, het is geen oplossing.

Geen idee verder. Systeem herstel een keer proberen?
--
Gérard
Marcel

Re: Media Center serie opnemen gaat niet meer ivm herhaling meldin
Systeemherstel gaat niet ver genoeg terug (al geprobeerd). Maar wat niet te
vinden is in dit forum, wel op andere, is dat dit een langslepend probleem is
wat wel te maken heeft met de gids (epg). De formulier van de gidsmakers is
niet in orde. Komt door de tekst 'Herhaling' om de omschrijvingen.

We zullen het moeten afwachten. Schijnt al sinds 2006 in WinXP MCE en ook in
Vista.

"GJ.Oomens" wrote:

> [...]
> Gérard

GJ.Oomens

Re: Media Center serie opnemen gaat niet meer ivm herhaling meldin
On Fri, 28 Mar 2008 01:27:01 -0700, Marcel

En contact opnemen met MS?
http://support.microsoft.com/contactus/?ws=support
--
Gérard