productkey

erik v

productkey
hoy. IK HEB EEN PROBLEEM MET DE ACTIVATIE VAN VISTA.ik heb deze geregistreerd
en heb daar een mail van terug gehad. nu blijft bij mij het volgende
staan/nog elf dagen om windows te activeren. hoe komt dit. ik heb een legale
versie van vista premium. kan iemand me helpen dit inorde te zetten. alvast
bedankt
FluffyB

Re: productkey

"erik v" <erik v@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> legale
> versie van vista premium. kan iemand me helpen dit inorde te zetten.

Registreren en activeren zijn twee verschillende zaken. Zoek in de help
activeren als je niet goed weet goed je dit moet doen.

erik v

Re: productkey

"FluffyB" wrote:

> [...]

> activeren als je niet goed weet goed je dit moet doen.
>

> waar kan ik dit vinden ? ik ben maar een leek opt gebied van computers

Jetze Mellema \(MS MVP\)

Re: productkey
"erik v" <erikv@discussions.microsoft.com> wrote in message
> [...]

Klik eens op de ronde Startknop en kijk goed of je ergens het woord Help
kunt vinden.

Jetze Mellema (MS MVP)

Mark Veldhuis

Re: productkey
erik v presented the following explanation :
> [...]
> versie van vista premium. kan iemand me helpen dit inorde te zetten. alvast

Kom je hier mee verder?:
http://support.microsoft.com/kb/940315/nl

Mark Veldhuis.

erik v

Re: productkey

> [...]

Als je onder de tekst een lege regel laat en dan pas je antwoord schrijft
(zo) dan is het veel leesbaarder. Als je achter de > begint te typen dan
lijkt het net of je tekst bij het vorige bericht hoort. Bedankt.

Als je problemen hebt met het activeren van je Windows Vista dan kun je
misschien beter even bellen met Microsoft: 020 5001500. Geef even duidelijk
aan dat je ondersteuning nodig hebt bij de activatie van Vista.

Jetze Mellema (MS MVP)

erik v

Re: productkey

> [...]

Zie mijn vorige opmerking over een lege regel laten en dan gaan typen.

Hoezo "bij Microsoft raak ik niet binnen"? Wat is het probleem?

Jetze Mellema (MS MVP)

Mark Veldhuis

Re: productkey
on 26/03/2008, erik v supposed :

Welk telefoonnummer heb je geprobeerd voor Microsoft?
Doe eens het volgende: Klik op Start (ronde knop links op de taakbalk),
en tik dit in het zoekveld:

slui 4

Als het goed is start nu een wizard en uiteindelijk krijg je een
tel.nr. te zien dat je kunt gebruiken om Vista te activeren. Bel dat
nummer. Als het via het geautomatiseerde proces niet lukt, wacht dan
tot je een persoon aan de lijn krijgt aan wie je de situatie uit kunt
leggen. Die persoon zal je dan verder helpen bij de activatie.

Mark Veldhuis.