Windows Media Center, ARGH....

Sabouma

Windows Media Center, ARGH....
Mogge mensen,

Ik heb iets ongelooflijk irritants. Ik zit sinds een paar weken op Vista, en
te pas en te onpas komt Windows Media Center om de hoek kijken.

Kan ik dat compleet uitschakelen?

Groetjes,
Sabine
Jetze Mellema \(MS MVP\)

Re: Windows Media Center, ARGH....
"Sabouma" <Sabouma@discussions.microsoft.com> wrote in message
> [...]
> en
> te pas en te onpas komt Windows Media Center om de hoek kijken.

http://www.mydigitallife.info/2008/0...nter-in-vista/

Jetze Mellema (MS MVP)

Edward

Re: Windows Media Center, ARGH....

"Sabouma" <Sabouma@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> en
> te pas en te onpas komt Windows Media Center om de hoek kijken.

--->Standaardprogramma's --->instellen' (of niet)

Sabouma

Re: Windows Media Center, ARGH....
Er

"Jetze Mellema (MS MVP)" wrote:

> "Sabouma" <Sabouma@discussions.microsoft.com> wrote in message

> http://www.mydigitallife.info/2008/0...nter-in-vista/
> --
> Met vriendelijke groet,
>
> Jetze Mellema (MS MVP)
> Lees mijn blog: http://jetzemellema.blogspot.com/
> Mijn hobby: http://www.mellema.net/homecomputers
> How to ask a question: http://support.microsoft.com/?id=555375

Er staat daar iets over het uitschakelen van ehtray.exe, maar als ik aan het
begin van die regel kijk, staat daar Microsoft Windows Operating System.
Klinkt als iets dat ik niet moet uitschakelen, of zie ik dat verkeerd?

Re: Windows Media Center, ARGH....
Sabouma expressed precisely :

> [...]
> aan het begin van die regel kijk, staat daar Microsoft Windows
> Operating System. Klinkt als iets dat ik niet moet uitschakelen, of

Ehtray.exe is een proces dat hoort bij Windows Media Center. WMC is
onderdeel van het Windows Operating System. (Besturingssysteem)
Maar voor je aan de slag gaat, beschrijf je probleem eens verder?
Misschien dat er een simpelere oplossing voor is.
Je schrijft dat WMC te pas en te onpas opduikt, wat doe je dan precies?
Met welke programma's ben je bezig?

Problemen met Windows Vista? www.vistabits.nl

Windows Vista Problems? www.vistabits.info

Sabouma

"Mamamegs [MS MVP]" wrote:

> [...]

> Misschien dat er een simpelere oplossing voor is.
> Je schrijft dat WMC te pas en te onpas opduikt, wat doe je dan precies?

Het maakt niet uit wat ik doe... of ik nou Guildwars speel of afsluit, of ik
nou een simpel spelletje patience speel, of dat ik iets op Internet aan het
bekijken ben, het komt gewoon net als ik er geen behoefte aan heb opzetten.
Maar eigenlijk wil ik er gewoon uberhaupt geen gebruik van maken en het
gewoon weg hebben... Ik heb alles wat ik kan bedenken al gedaan om het uit te
schakelen, maar dat ene dus nog niet omdat ik het niet durfde...