Windows explorer has stopped working

thomas199023

Windows explorer has stopped working
Hallo,

Ik heb sinds een aantal maanden een probleem dat optreed als ik een
Map/bestand/programma met de rechter muisknop wil aanklikken. vaak krijg ik
dan een schermpje te zien met de tekst "Windows explorer has stopped working"
hierna sluit het venster waarin het bestand/map/programmatje staat. Het rare
is dat het niet altijd gebeurt, vaak als ik het een keer of 3-4 doe dan komt
wel gewoon het rechtermuisknop menutje.

Ik heb het ook al nagevraagt op verschillende andere fora maar daar ben ik
mer mensen met het zelfde probleem tegen gekomen maar die wisten ook geen
oplossing. Kan iemand mij helpen?.

Ik gebruik de engelstalige windows Vista home premium op mijn laptop Sony
vaio fz21m.

alvast bedankt
thomas199023

RE: Windows explorer has stopped working
Problem signature
Problem Event Name: APPCRASH
Application Name: explorer.exe
Application Version: 6.0.6001.18000
Application Timestamp: 47918e5d
Fault Module Name: StackHash_33e4
Fault Module Version: 6.0.6001.18000
Fault Module Timestamp: 4791a7a6
Exception Code: c0000374
Exception Offset: 000b015d
OS Version: 6.0.6001.2.1.0.768.3
Locale ID: 1043
Additional Information 1: 33e4
Additional Information 2: c42502d1ff461a1e386b917840c8f993
Additional Information 3: 563b
Additional Information 4: b015e4db69a6d3825fc321efed842b79

Extra information about the problem
Bucket ID: 635580588

dat is de probleem informatie

"thomas199023" wrote:

> [...]
> oplossing. Kan iemand mij helpen?.
>
> Ik gebruik de engelstalige windows Vista home premium op mijn laptop Sony

Mark Veldhuis

Re: Windows explorer has stopped working
thomas199023 expressed precisely :
> [...]
> oplossing. Kan iemand mij helpen?.
>
> Ik gebruik de engelstalige windows Vista home premium op mijn laptop Sony

Een regelmatig voorkomend probleem, en ik verwijs dan als eerste naar
deze pagina:
http://www.vistabits.nl/windows_verk....exe_crash.htm

Kun je daar wat mee?

Mark Veldhuis.

thomas199023

Re: Windows explorer has stopped working
Ja werkt!!! hardstikke bedankt, ik zal nu proberen het probleem te
lokaliseren.