webcam werkt niet meer

Clarion

webcam werkt niet meer
Hallo,

Ik werk met vista premium. Plotseling werk mijn webcam niet meer.
Het systeem verteld steed over UVC en ik weet niet wat dat precies inhoud.
Ik heb ook de driver opnieuw eropt gezet, maar hielp helaas niet.
Ik heb een fragment toegevoegd en dan wordt het wat duidelijker?
Wie kan mij hiermee helpen?
Hartelijk dank alvast voor de moeite.

M.v.g. Ferry.

Re: webcam werkt niet meer
Clarion wrote on 24-3-2008 :
> [...]
> Ik heb ook de driver opnieuw eropt gezet, maar hielp helaas niet.
> Ik heb een fragment toegevoegd en dan wordt het wat duidelijker?

Probeer eens eens alle drivers te verwijderen in Apparaatbeheer en dan
de nieuwe te installeren.

Problemen met Windows Vista? www.vistabits.nl

Windows Vista Problems? www.vistabits.info

Clarion

Re: webcam werkt niet meer

news:mn.c50e7d834dc65d72.72151@wilgeenmail.invalid ...

> Probeer eens eens alle drivers te verwijderen in Apparaatbeheer en dan de
> nieuwe te installeren.

> Problemen met Windows Vista? www.vistabits.nl
>
> Windows Vista Problems? www.vistabits.info

'
Waar kan ik het precies vinden eigenlijk?
Ik zie niks in de lijst van apparaatbeheer wat op webcam lijkt.

Re: webcam werkt niet meer
Clarion presented the following explanation :
> [...]

> Waar kan ik het precies vinden eigenlijk?
> Ik zie niks in de lijst van apparaatbeheer wat op webcam lijkt.

Geen flauw idee, eerlijk gezegt... (Heb geen webcam) Als de driver niet
goed ge´nstalleerd is misschien iets met een geel vraagteken?

news:mn.c53c7d83fb0582d0.72151@wilgeenmail.invalid ...
> [...]

> Geen flauw idee, eerlijk gezegt... (Heb geen webcam) Als de driver niet
> goed ge´nstalleerd is misschien iets met een geel vraagteken?

Ik ga ervan uit dat de webcam helaas stuk is.
Ik zie ook geen gele vraagteken of wat dan ook.

Bedankt ieder geval.

Mvg. Ferry.

kor

Re: webcam werkt niet meer
Clarion beweerde :
> [...]

> Ik ga ervan uit dat de webcam helaas stuk is.
> Ik zie ook geen gele vraagteken of wat dan ook.

Heb je al geprobeerd in een ander usbpoort te stoppen

QPC

Re: webcam werkt niet meer
"Clarion" <anyway@free.nl> schreef in bericht

> [...]

> Ik ga ervan uit dat de webcam helaas stuk is.
> Ik zie ook geen gele vraagteken of wat dan ook.

Kijk eens onder programma's en software of je daar iets van de (Logitech)
webcam ziet staan.
Zo ja, haal dit weg (de-installeren).
Daarna de webcam loskoppelen.
Ga naar www.logitech.com en download daar de drivers voor jouw webcam.
Installeer deze drivers en stop de stekker van de webcam DAARNA pas weer in
de pc.

Clarion

Re: webcam werkt niet meer

"kor" <zoek@home.nl> schreef in bericht
> Clarion beweerde :

> Heb je al geprobeerd in een ander usbpoort te stoppen

Ja ook... ging helaas ook niet, vreemd genoeg.
Ik heb ook de laatste driver opgehaald... nooit eerder problemen gehad.

mijn naam

> Ja ook... ging helaas ook niet, vreemd genoeg.

Stekker niet ondersteboven?

Ga eens heel nauwkeurig kijken naar zowel de plug als waar die in moet. Is
er misschien iets afgebroken en blijven zitten aan 't andere eind?

Clarion

Re: webcam werkt niet meer

"QPC" <qpc@xs4all.nl> schreef in bericht
> [...]

> Ga naar www.logitech.com en download daar de drivers voor jouw webcam.
> Installeer deze drivers en stop de stekker van de webcam DAARNA pas weer

Ook nagkeken en ik kon niks vinden. Ik ga er van uit dat hij NU al stuk is.
Aangezien ik dit ook op mijn laptop had geprobeerd, het zelfde probleem.
Dus ik weet nu wel zeker dat hij stuk is. Jammer dat er geen ander
mogelijkheid bestaat
om erachter te komen dat een webcam niet meer doet.

Bedankt tot zover.
M.v.g. Ferry.