probleem met netgear WPN111 Smart Wizard

Denise Wattez

probleem met netgear WPN111 Smart Wizard
Het Scherm van de Smart Wizart laat zich maar enkele seconden zien, ook het
verbindingsicoontje is er niet. De draadloze verbinding werk wel goed. Ik
heb
de software al een aantal malen opnieuw geinstalleerd, met hezelfde
resultaat. Wie weet en oplossing? Dit is eerder geschreven door iemand en ik
heb ook dezelfde probleem.Wie kan ons helpen?Denise

Re: probleem met netgear WPN111 Smart Wizard
Denise Wattez schreef op 23-3-2008 21:35:
> [...]
> resultaat. Wie weet en oplossing? Dit is eerder geschreven door iemand
> en ik heb ook dezelfde probleem.Wie kan ons helpen?Denise

Dit ding?:
http://kbserver.netgear.com/release_notes/d103171.asp

Denise Wattez

Re: probleem met netgear WPN111 Smart Wizard
ja dat klopt, dat ding heb ik.

Denise

news:ce929$47e6c165$5353d4bc$7652@cache110.multika bel.net...

Denise Wattez schreef op 23-3-2008 21:57:
> ja dat klopt, dat ding heb ik.
>
> Denise

> news:ce929$47e6c165$5353d4bc$7652@cache110.multika bel.net...

Dan neem ik aan dat je ook met de driver van _die_ pagina bezig bent
geweest. Waarom die wizard me**** sluit zou ik niet weten :-(
- Andere windows-account geprobeerd?
- 'Uitvoeren als Aministrator' (via rechtsklik op de snelkoppeling of
..exe) geprobeerd?
- Contact met Netgear opnemen?

karelV schreef op 23-3-2008 22:12:

> [...]
> - Andere windows-account geprobeerd?
> - 'Uitvoeren als Aministrator' (via rechtsklik op de snelkoppeling of

Of op hun forum http://forum1.netgear.com/forumdisplay.php?f=25
Dit daar gelezen?:
http://forum1.netgear.com/showthread.php?t=21590

Romeo62

Re: probleem met netgear WPN111 Smart Wizard
Hierdoor ben ik geholpen. door de link
http://kbserver.netgear.com/release_notes/d103171.asp te gebruiken en vanaf
die website de wizart opnieuw de downloaden werkt het nu perfect.
Bedankt voor de hulp.
Romeo62.

"karelV" wrote:

> [...]
> http://forum1.netgear.com/showthread.php?t=21590

Denise Wattez

Re: probleem met netgear WPN111 Smart Wizard
Dankzij Romeo62 ben ik hiermee ook geholpen, ook de setupje opnieuw
gedownload, is een nieuwere, nu staat icoontje rechtsonder in de taakbalk.
Toch wil ik iedereen bedanken voor de alle hulp.
Bij deze wil ik toch even laten weten.

Groetjes, Denise