Draadloos werkt niet wlan auto config gestopt

lilsoldier

Draadloos werkt niet wlan auto config gestopt
hey ik heb een probleem met me wirles van me laptop.

Gister deed het nog, ja ja je raad het al volgende dag zag hij mijn router
niet meer geen enkele router.Ik heb de stuur programma gedinstalleerd en weer
geinstalleerd geen effect.Veilige modus ook niet.

dit is mijn Wlan Driver
intel r pro wireless 3945abg network connection.

het Lampje Brand wel maar om de 8 sec.
verder staat me wirles als toegestaan.Zelf ben ik met een andere laptop
draadloze signalen gaan zoeken en hij zag mij Router wel, dus het ligt niet
aan me Router.

Mijn idee is dat me Draadloze kaart is gebrand?

ben ook net achter gekomen dat me wlan Service uit staat en als ik hem
probeer te starten krijg ik de volgende fout :1086 afhankelijkheids service
of -groep kan niet worden gestart.

Ik heb al gekeken al de ''afhankelijkeids services'' aan staan en alles
staat gewoon aan.

kan iemand mij helpen.

Martijn

RE: Draadloos werkt niet wlan auto config gestopt
Hoi,

Ik zou even de laatste drivers downloaden en installeren, en ik zou het vis
de windows tool doen en niet de aanvullende software (disablen / verwijderen)
kijk of de sevrice is gestart hiervoor. Probeer eerst zonder beveiliging en
kijk of dit werkt. Tevens kan je de firmware van je router updaten.
--
Martijn

"lilsoldier" wrote:

> [...]
> of -groep kan niet worden gestart.
>
> Ik heb al gekeken al de ''afhankelijkeids services'' aan staan en alles

lilsoldier

RE: Draadloos werkt niet wlan auto config gestopt
heb dat al gedaan dus niet zat ik logboeken zet kijken en kwam ik de volgende
fout tegen

De WLAN Auto Config-service is afhankelijk van de NativeWiFi Filter-service,
die vanwege de volgende fout niet kan worden gestart:
WLAN Auto Config is geen geldige Win32-toepassing.

wat kan ik doen?

"Martijn" wrote:

> [...]
> kijk of de sevrice is gestart hiervoor. Probeer eerst zonder beveiliging en
> kijk of dit werkt. Tevens kan je de firmware van je router updaten.

SRII is on a distinguished road
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Re: Draadloos werkt niet wlan auto config gestopt
Lilsoldier,

Je vermeldde dat je de WLAN-autoconfig niet kon activeren.
Nu wee tik niet precies hoe je dit probeerde,

Als het een andere methode is als de volgende zou je de volgende een moeten proberen:
1) Ga naar uitvoeren of opdrachtprompt
2) Typ in services.msc
3) Zoek in die lijst naar WLAN-autoconfig, rechtsklik en activeren.
Als dit niet lukt, dan is er iets mis met je windows installatie...
Laat me maar iets weten, dan zal ik me best doen je verder te helpen.

Greetz, SRIItej