Vista Manager

Jan Besar

Vista Manager
Ik gebruik al een tijdje Vista Home Premium
Om mijn systeem te beschermen/beheren gebruik ik o.a. tune-up
utilities, spyware-doctor en no-adaware.
Ik ben vandaag eens uitgebreid aan de gang gegaan met Vista Manager en
vind daarin een groot aantal zaken die even eens door Vista Manager
worden gedekt.
Ik vraag me nu af of ik niet dubbelop bezig ben.
Zou ik ook zonder al die andere utilities en alleen Vista Manager de
zaken binnen Vista afdekken?
Wat zijn de meningen van de kenners hier?
Ik wacht gespannen op jullie reacties. :-)
Jan
--

Het weer in de Zaanstreek (ongeveer)
www.pa0oke.nl
Hans Schuts

Re: Vista Manager
Op Fri, 21 Mar 2008 15:08:19 +0100, Jan Besar <opa@fastmail.fm>
schreef:

> [...]
>zaken binnen Vista afdekken?
>Wat zijn de meningen van de kenners hier?
>Ik wacht gespannen op jullie reacties. :-)

Vistamanager is geen anti-spy/adware programma. Je kunt er wel
eventuele schade achteraf mee herstellen, maar niet mee voorkomen.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Jan Besar

Re: Vista Manager

Bedankt voor de reactie Hans.

Jan
--

Het weer in de Zaanstreek (ongeveer)
www.pa0oke.nl
Edward

Re: Vista Manager

"Jan Besar" <opa@fastmail.fm> schreef in bericht
> [...]
> zaken binnen Vista afdekken?
> Wat zijn de meningen van de kenners hier?
> Ik wacht gespannen op jullie reacties. :-)

Mijn advies: vergeet al die Windows-vreemde utilities en vertrouw nu eens
een keertje op Windows Defender en Firewall, zorg alleen voor een goede
virus scanner zoals AVG. Laat je niets wijsmaken door vooringenomen
Windows-haters die tegen beter weten in volhouden dat andere software het
beter doet.

~~GC~~

Re: Vista Manager

"Edward" <edward@email.com> schreef in bericht

> [...]

> virus scanner zoals AVG. Laat je niets wijsmaken door vooringenomen
> Windows-haters die tegen beter weten in volhouden dat andere software het

Hier sluit ik mij bij aan, mijn vista pc wordt verdedigd door de vista
firewall; defender en AVG free,
en mijn mail wordt via Mailwasher op spam enz.. beschermd, en tot nu toe
komt er niets verkeerd binnen.

succes GC

> [...]

> virus scanner zoals AVG. Laat je niets wijsmaken door vooringenomen
> Windows-haters die tegen beter weten in volhouden dat andere software het

Ha,ha, na wat googelen snap ik het nu, Vista Manager is (overbodige) third
party waar je voor moet betalen.....

Jan Besar

Re: Vista Manager
Op Fri, 21 Mar 2008 17:40:58 +0100, "Edward" <edward@email.com>
schreef:

> [...]
>virus scanner zoals AVG. Laat je niets wijsmaken door vooringenomen
>Windows-haters die tegen beter weten in volhouden dat andere software het

Iedereen bedankt voor de reacties en tips.
Bovenstaande is bij mij inmiddels ook die situatie.
Op de virus-scanner na. Hiervoor gebruik al jaar en dag Norman.
Prettige weekend allemaal,
Jan