internet explorer

RL

internet explorer
Hallo,

Mijn internet explorer 7 geeft de melding:
internet explorer werkt niet meer. dan wordt er naar een oplossing gezocht.
Die wordt niet gevonden. en volgens de melding wordt ik
geinformeerd als er een oplossing is.
Ik heb geprobeerd om zonder invoegtoepassingen te starten maar
ook dat werkt niet.
Wat zou ik nog kunnen proberen?
alvast bedankt.

Overigens heb ik gemerkt dat er nog iemand
ondertekend met enkel de letter R
Om misverstanden te voorkomen heb ik
het mijne aangepast.
RL

Re: internet explorer
RL schreef op 9-2-2008 20:23:
> [...]
> er een oplossing is.
> Ik heb geprobeerd om zonder invoegtoepassingen te starten maar

- In veilige modus opstarten, wat gebeurt er dán?
- msconfig, tabblad opstarten, alle vinkjes weg. Wat gebeurt er dán?

Huib

Re: internet explorer

"RL" <Fake@adress.nl> schreef in bericht
> [...]
> Wat zou ik nog kunnen proberen?
> alvast bedankt.

> Overigens heb ik gemerkt dat er nog iemand

Hallo,
Ik veronderstel dat het sporadisch gebeurd.
Als je de melding krijgt eventjes rustig verder lezen en dan geeft hijzelf
een tip: Onder EXTRA/ Invoegtoepassingen beheren.
Hier kan je bepaalde verdachte DLL's uitschakelen.
Bij mij werkte dit ...(was Skype) en sindsdien geen enkele blokkering meer
van IE7
PS: door dit daar uit te schakelen kan je het programma nog altijd
gebruiken, de DLL wordt gewoon niet geladen bij het activeren van IE7.

Succes
Huib

RL

Re: internet explorer

> - In veilige modus opstarten, wat gebeurt er dán?
> - msconfig, tabblad opstarten, alle vinkjes weg. Wat gebeurt er dán?

Hoi,

Bedankt voor je reactie.
In de veilige modus start het wel gewoon op.
Bij msconfig, tabblad opstarten, stonden geen optie's aangevinkt.

Nog even reageren op de reactie van Huib.
Het gebeurt constant, niet sporadisch.
Mijn dochter heeft onlangs skype geinstalleerd dus ik vermoed
dat daar een conflict is ontstaan.

gr
RL

> [...]
>
> Nog even reageren op de reactie van Huib.
> Het gebeurt constant, niet sporadisch.
> Mijn dochter heeft onlangs skype geinstalleerd dus ik vermoed

Hallo,
Gewoon de DLL uitschakelen onder IE7/ Extra / Invoegtoepassingen beheren.
Dit belet totaal niet dat je de betrokken functie niet meer kan gebruiken.
Mogelijks zijn er nog andere DLL, ik gebruik bijna geen third party SW en
bij werd alles ok na de DLL van Skype uitgeschakeld te hebben.
succes
Huib

Re: internet explorer
RL schreef op 10-2-2008 14:45:

> In de veilige modus start het wel gewoon op.

Dan start er in normale modus blijkbaar iets op dat IE doet crashen.
Ik vind het mooiste programma om dat te beheersen Autoruns
[http://technet.microsoft.com/en-us/s...bb963902.aspx], waarmee
je naar hartelust kunt aan- en afvinken wat er opstart.

Kijk eerst op het tabblad Logon en vink alles wat niet van Microsoft is
uit. Opnieuw opstarten, wat doet IE?
Maar ook het abblad Services is interessant met hetzelfde uitvink-recept.

En zo maar wat puzzelen :-)

RL

Re: internet explorer

Bedankt voor jullie hulp.
Ik ga eea uit proberen.
RL
ilke_vanderghote@hotmail.com

Re: internet explorer
On 9 feb, 21:54, karelV <kar...@degroeten.local> wrote:

> - In veilige modus opstarten, wat gebeurt er dán?
> - msconfig, tabblad opstarten, alle vinkjes weg. Wat gebeurt er dán?

heejj!!
ik heb ook dit probleem!!
heeft er iemand een oplossing?

xxx

On 9 feb, 20:23, "RL" <F...@adress.nl> wrote:
> [...]
> Wat zou ik nog kunnen proberen?
> alvast bedankt.

> Overigens heb ik gemerkt dat er nog iemand

heeft er hier iemand een oplossing voor?
ik zit ook met dat probleem...
xxx

Re: internet explorer
ilke_vanderghote@hotmail.com schreef op 19-2-2008 21:18:

> heejj!!
> ik heb ook dit probleem!!
> heeft er iemand een oplossing?

'Internet Explorer werkt niet meer' is wel een uiterst beknopte
omschrijving van het probleem. *Wat* doet hij wél, wat niet, wat zijn
foutmeldingen, enz. enz.
In deze discussie zijn al een paar suggesties gedaan om te proberen.
Bedenk wel dat er tig redenen kunnen zijn dat IE niet meer precies doet
wat je wilt, dus een universele oplossing voor iedereen is er niet.
Beter is het om een eigen nieuwe draad te starten met een zo nauwkeurig
mogelijke foutomschrijving.
In de tussentijd: probeer Firefox als browser ......