GEDULD IS EEN SCHONE PC. SP1 ? NOG NIET.

Johnny T

GEDULD IS EEN SCHONE PC. SP1 ? NOG NIET.
Geduld is een schone PC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Voor alle ongeduldige mensen die de Vista versie hebben en SP1 zo snel
mogelijk willen hebben even dit als waarschuwing en veiligheidstips.

Wacht rustig af dat de SP1 via de automatische ingestelde download centrum
op je pc binnenkomt en heb je het geduld echt niet ga dan elke dag in Alle
programma's even klikken op Windows Update of stel uw Windows updater zo af
dat hij elke dag kijkt of er nieuwe updates beschikbaar zijn.

Hoe in te stellen?
1.klik op ''Start''.
2.klik op ''Windows Update''.
3.klik links op ''Instelling wijzigen''.
4.Zorg dat ''Updates automatisch installeren (aanbevolen)'' is aangevinkt.
5.Stel onder ''Updates installeren op:'' in op Elke dag en ''om'' de tijd
dat uw wilt dat de pc gaat controleren.
6.Klik op ''OK''

Niet de SP1 RC downloaden.
Deze SP1 RC is speciaal gemaakt voor de mensen die toen voor het eerst de
beta Vista versie (de test Vista versie) hebben kunnen downloaden van
Microsoftsite en deze Vista beta versies krijgen nu dus ook als eerste deze
test ServicePack1 tot hun beschikking.
In deze testfase van de SP1 RC kan ook nog van alles misgaan zoals een pc
crash of volop foutmeldingen en Microsoft wil met deze test fase zeker weten
dat deze SP1 daarna goed werkt.

Als de SP1 voor de gewone Vista versies vrijkomt zal deze het eerste via de
Windows Update te downloaden zijn of op de Microsoft site te vinden zijn en
nergens anders.
Zodra de SP1 in de Nederlandse taal uitkomt zal deze ook op uw pc worden
gedownload.
Echt niemand wordt vergeten.(tenzij men het niet wil en dit zo hebben
afgsteld,maar ook dat kan straks niet meer te ontlopen.
Als men de instelling straks zo instelt dat men geen updates wil ontvangen
zal er steeds een waarschuwing bericht verschijnen dat men moet updaten.Dit
om gehackte versies te elimineren die deze automatisch updates uitzet.
Dus iedereen zal de SP1 straks moten downloaden.Dit was bij XP en eerdere
versies niet zo.
maw niemand wordt vergeten.

let op:
Ga aub niet zoeken op andere sites en klik vooral NIET op een link in een
email die zogenaamd van Microsoft afkomt of van andere personen komen dat de
Service Pack1(SP1) nu te downloaden is door op de link te klikken in in de
mail staat.

De kans dat uw pc op dat moment wordt besmet met een kwaadaardige virus is
dan heel groot aanwezig.Éénmaal geklikt op de link is geen weg meer terug.

De virusverspreiders die uw pc willen laten craschen,of persoonlijke
gegevens van u willen verzamelen zoals bankgegevens of andere gegevens zoals
programma's van uw pc willen hebben of zoeken naar productiesleutels wachten
op zulke momenten en richten zich vooral op mensen die ongeduldig zijn.
Zij zijn gewillige slachtoffers.

Juist tegen deze tijd zullen de misbruikers deze Vista SP1 aanbieden op
sites of per emails.
Nogmaals wacht rustig af de SP1 voegt niets extra's toe aan uw pc waarvoor
uw ongeduld zal worden beloond door hem zo snel mogelijk te willen downloaden.
De ergenis en kans na een virusbesmetting is velen malen erger dan het
geduldig afwachten tot hij uitkomt.
Echt hij komt er maar reken niet eerder dan op de patchday(2de dinsdag v/d
maand) van maart 2008.
Dit is al gezegd door Microsoft .Ze willen mensen niet hoop op eerder geven
om teleurstellingen te voorkomen.

Zo dat is een hele hoop info.
En wie nu nog ongeduldig is kan niet meer zeggen dat ze niet gewaarschuwd zijn

Wim Hekken ;-)

Re: GEDULD IS EEN SCHONE PC. SP1 ? NOG NIET.

Een hele goed raadgeving :-)
--

Wim Hekken ;-)
Rijk

Re: GEDULD IS EEN SCHONE PC. SP1 ? NOG NIET.
Waarom is da SP1 eigenlijk zo gewild?
Rijk

Rijk schreef:
> Waarom is da SP1 eigenlijk zo gewild?
> Rijk

Een heleboel mensen willen het allernieuwste hebben om "erbij te horen".
Bij de introductie van Windows 95 werden er zelfs exemplaren gekocht
zonder dat de mensen over een computer te beschikken :-)
--

Wim Hekken ;-)
Chris Jacobs

"Wim Hekken ;-)" <a@b.invalid> wrote in message

> [...]
> Bij de introductie van Windows 95 werden er zelfs exemplaren gekocht
> zonder dat de mensen over een computer te beschikken :-)

Het allernieuwste is niet altijd goed.

Zo heb ik een Logitech QuickCam Pro 4000
Die is op het ongenblik goed genstalleerd.
Niet de bijgeleverde verouderde drivers, maar ook kennelijk niet de
allernieuwste.

Als ik rightclick op het ikoontje rechts op de taakbalk krijg ik o.a de
optie Op updates controleren.
Er blijkt een update te zijn. Installeer ik die dan werkt QuickCam niet meer
goed.
Met Systeemherstel kan ik dat repareren en dan werkt het weer wel.