opstartscherm vista

Pieter

opstartscherm vista
Hoi Allemaal,

Ik zit met een irritant gebeuren, tijdens het opstarten komt er een
schermpje naar voren, het opstartschermpje wat alles verteld over vista.
Ik kan dit schermpje wel verwijderen! door uit te vinken, maar dit wil ik
niet, ik wil er een optie van norton uitschakelen, deze meld steeds wordt
lid van norton een soort van proef account.
Hoe kan ik dit gebeuren verwijderen, en even voor de goede orde ik heb het
programma verwijderd, maar er zal wel ergens in het register nog iets van
staan.

Graag hulp gevraagd.

mail of zit het in de nieuwsgroep
pnijs@home.nl

Bvd

Pieter

A.Translator

Re: opstartscherm vista
Pieter schreef op 16-1-2008

Probeer het eens met de Norton removal tool van http://tinyurl.com/6oq8f .

--
Groet,
Adriana

Pieter

Re: opstartscherm vista
Dank voor je reactie, ik heb de norton verwijderaar gebruikt, maar helaas
het "OFFER" staat nog steeds in het opstartschermpje.

Groet, Pieter

"Pieter" <pieter@home.nl> schreef in bericht
> [...]
> programma verwijderd, maar er zal wel ergens in het register nog iets van

A.Translator

Re: opstartscherm vista
Pieter schreef op 18-1-2008
> Dank voor je reactie, ik heb de norton verwijderaar gebruikt, maar helaas het
> "OFFER" staat nog steeds in het opstartschermpje.

Staat er in het tabblad 'opstarten' (daar kom je door in het vakje 'uitvoeren'
onderaan het menu Start 'msconfig' te tikken (zonder de 's). Kijk eens of er
onder opstarten nog ergens een vinkje bij iets van Norton staat. Dat dan
weghalen.
Succes.

[...]

helaas, het wil nog steeds allemaal niet lukken.