vista sp1

olke

vista sp1
Ik heb vista sp1 geinstalleerd maar ik kan het niet terug vinden.
Staat nl niet bij de update's. wie weet hier een oplossing voor.

vr.gr.

Re: vista sp1
olke was thinking very hard :
> Ik heb vista sp1 geinstalleerd maar ik kan het niet terug vinden.
> Staat nl niet bij de update's. wie weet hier een oplossing voor.
>
> vr.gr.

Hij zou in de softwarelijst moeten staan in Programma's en Onderdelen
in het Configuratiescherm. Staat hij er hier niet bij, controleer dan
eens het volgende: Ga naar Start en in het zoekvlak type je winver
<enter>.
Welk buildnummer zie je daar staan? Als SP1 ge´nstalleerd is moet dat
build 6001 zijn. Als je SP1 kwijt wilt en je kunt niet verwijderen via
Programma's en Onderdelen, dan is de enige andere manier
Systeemherstel...
Je weet dat SP1 nog niet 'officieel' beschikbaar is, maar een release
candidate is en dus nog 'schoonheidsfoutjes kan vertonen?
Lees ook dit eens:
http://www.pcmweb.nl/artikel.jsp?id=2255150

Microsoft MVP Windows Shell/User

Windows Vista Problems?
www.vistabits.info

xblade

Re: vista sp1
olke schreef:
> Ik heb vista sp1 geinstalleerd maar ik kan het niet terug vinden.
> Staat nl niet bij de update's. wie weet hier een oplossing voor.
>
> vr.gr.

Start > Zoekopdracht starten of Uitvoeren en typ cmd.
Typ in het cmd venster "systeminfo"
Edward

Re: vista sp1

news:mn.7d6f7d814f6345e3.72151@wilgeenmail.invalid ...

> http://www.pcmweb.nl/artikel.jsp?id=2255150

> Microsoft MVP Windows Shell/User

na lezing vh artikel hoop ik maar dat Windows dat allemaal zelf regelt
tijdens de definitieve updeet.....

Steven

Re: vista sp1

"olke" <knaap@speedlinq.nl> wrote in message
news0BEF283-CAA4-434F-AB5D-5133E74530FB@microsoft.com...
> Ik heb vista sp1 geinstalleerd maar ik kan het niet terug vinden.
> Staat nl niet bij de update's. wie weet hier een oplossing voor.
>
> vr.gr.

Ik begrijp van de MS site dat dit de 64 bit version is, of zie ik dat
verkeerd?

Wim Hekken ;-)

Re: vista sp1
Steven schreef:

> "olke" <knaap@speedlinq.nl> wrote in message
> news0BEF283-CAA4-434F-AB5D-5133E74530FB@microsoft.com...

> Ik begrijp van de MS site dat dit de 64 bit version is, of zie ik dat
> verkeerd?

Er is ook een 32-bits versie, maar bij mij (en een paar anderen) liet
hij zich niet installeren :-(
--

Wim Hekken ;-)
olke

Re: vista sp1

"Wim Hekken ;-)" <a@b.invalid> schreef in bericht

> Er is ook een 32-bits versie, maar bij mij (en een paar anderen) liet hij
> zich niet installeren :-(
> --
>
> Wim Hekken ;-)

Ik denk dat ik het zelfde probleem hebt.

f.knaap

Johnny T

RE: vista sp1

"olke" wrote:

> Ik heb vista sp1 geinstalleerd maar ik kan het niet terug vinden.
> Staat nl niet bij de update's. wie weet hier een oplossing voor.
>
> vr.gr.

Waar heb je hem van gedownload als ik vragen mag???
> Ik kan hem nl niet vinden op Microsoft site en als je hem van een andere site hebt gedownload vermoed ik dat dit wel eens iets anders kan zijn.

Microsoft is altijd de eerste waar de downloads op te vinden zijn en dus ook
de SP1 is te downloaden.
Ik schrijf dit omdat dit ook het geval was bij de SP1 van XP waar veel
mensen in de fout gingen door de SP1 van een site te downloaden of een email
kregen dat zij via de link de SP1 konden downloaden.
beter gewoon wachten tot de update.
Zoals ik weet zou hij komen in de eerste kwartaal van 2008 en kan dus ook
nog februari of maart worden.
Leen

Re: vista sp1
Start
Configuratiescherm
Klassieke weergave
Programma's en onderdelen
Aan de linkse kant, klik onder Taken op Geinstalleerde updates weergeven
(sorteer deze lijst desnoods op volgorde van Geinstaleerd op
Daar staat in de lijst "Servicepack voor Microsoft Windows (KB936330)

PS: Op dit moment heb je SP1 op de pc waarmee je het bericht verzond SP1 RC1
Refresh nog niet geinstalleerd, dus zul je met bovenstaande het betreffende
niet vinden.

"olke" <knaap@speedlinq.nl> schreef in bericht