mapafbeelding (bijv. documentenmap, musicmap) problemen

AJAY

mapafbeelding (bijv. documentenmap, musicmap) problemen
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met de afbeeldingen van de mappen in mijn startscherm.
Mijn Music map is een gewoon plaatje geworden in plaats van dat blauw
achtige plaatje met een muzieknoot. Dit komt doordat ik Limewire
geinstalleerd had en daar mijn gedownloade bestanden naar toe laat gaan.
Weet iemand hoe ik weer het orginele icoontje terug kan krijgen zonder dat
ik iets hoef aan te passen aan Limewire?

xblade

Re: mapafbeelding (bijv. documentenmap, musicmap) problemen
AJAY schreef:
> [...]
> laat gaan. Weet iemand hoe ik weer het orginele icoontje terug kan
> krijgen zonder dat ik iets hoef aan te passen aan Limewire?

Zorg dat je bij mapopties > weergave het vinkje weghaald bij "
beveiligde besturings systeembestanden verbergen" als je dat hebt gedaan
zie je in de map Misic een bestand (desktop.ini) klik daar met rechts op
en kies voor bewerken en open het met het klad blok, haal alle txt weg
en zet deze daar.

[.ShellClassInfo]
LocalizedResourceName=@%SystemRoot%\system32\shell 32.dll,-21790
InfoTip=@%SystemRoot%\system32\shell32.dll,-12689
IconResource=%SystemRoot%\system32\imageres.dll,-108
IconFile=%SystemRoot%\system32\shell32.dll
IconIndex=-237
[LocalizedFileNames]
Sample Music.lnk=@%SystemRoot%\system32\shell32.dll,-21806
AJAY

Re: mapafbeelding (bijv. documentenmap, musicmap) problemen
Dat heb ik geprobeerd maar dat bestand van desktop.ini krijg ik niet te
zien. En nu?

AJAY schreef:
> Dat heb ik geprobeerd maar dat bestand van desktop.ini krijg ik niet te
> zien. En nu?
> "xblade" <intel@dualcore.nl> schreef in bericht

Dan zal je zelf dat bestand moeten maken.
Open dan kladblok en zet daar dan de [.ShellClassInfo] in en sla het op
als desktop.ini of download het hier en zet het in de map Music
http://www.speedyshare.com/280202447.html

suc6
AJAY

Re: mapafbeelding (bijv. documentenmap, musicmap) problemen
Moet ik daarvoor mijn PC dan opnieuw opstarten als ik dat vinkje weggehaald
heb? Want met dat bestand downloaden krijg ik nog niet het goede resultaat.
Ik krijg wel de vraag of ik het bestand wil vervangen maar verder gebeurt er
niets.

AJAY schreef:
> [...]
> weggehaald heb? Want met dat bestand downloaden krijg ik nog niet het
> goede resultaat. Ik krijg wel de vraag of ik het bestand wil vervangen

Vreemd het zou toch moeten werken.
Kijk anders even hier
http://www.askvg.com/how-to-fix-user...windows-vista/

En hier staat een tool om je mappen naar default te zetten.
http://www.askvg.com/folder-type-fix...windows-vista/

suc6
AJAY

Re: mapafbeelding (bijv. documentenmap, musicmap) problemen
Als ik bij die onderste link op download klik dan kom ik hier uit:
http://www.megashare.com/298040 . Klopt dit, want ik wil geen onnodige
programma's op mijn laptop..

AJAY schreef:
> Als ik bij die onderste link op download klik dan kom ik hier uit:
> [...]

Die link klopt idd dan klik je op Free
AJAY

Re: mapafbeelding (bijv. documentenmap, musicmap) problemen
Ik krijg Error te zien als ik klik op restart as administrator. Wat nu?

AJAY schreef:
> Ik krijg Error te zien als ik klik op restart as administrator. Wat nu?
>

> "xblade" <intel@dualcore.nl> schreef in bericht

Uhm dat weet ik ook even niet waarom je een error krijgt.
Als je eens op de je map met rechtermuisknop klikt en kies dan
Eigenschappen en dan locatie, dan heb je ook een optie
Standaardinstellinge herstellen heb je dat al eens gedaan.