prog. v. bankrek.beheer

Rijk

prog. v. bankrek.beheer
Hallo Allemaal,
Ik wil graag een progje hebben om je internetbankerekeningen te beheren,
dus al je mutaties (bij mij afschrijvingen) te downloaden en vervolgens in
te voeren
onder verschillende uitgaveposten. Zo kan je je uitgavepatroon in beeld
brengen.
Vroeger was er zo een prog. ge´ntegreerd in Girotel, nu kan je dat o.a. via
de Postbank
kopen voor 24 euro per jaar. (nu aanbieding 18 euro). Is op zich een mooi
prog. maar ja
maar ja, je begint weer met een uitgave. (niet onoverkomelijk hoor). Er is
ook een prog.
dat heet Mint en dat is net zoiets maar dan gratis. Helaas schijnt dat
alleen in de VS bruikbaar te zijn.

Iemand suggesties?
Rijk

William

Re: prog. v. bankrek.beheer

Wellicht is dit iets voor je: http://www.orov.nl/

--
William.

Rijk

Re: prog. v. bankrek.beheer

"William" <news@nospam.demon.nl> schreef in bericht

> Wellicht is dit iets voor je: http://www.orov.nl/
>
> --
> William.

Inderdaad, hier heb ik wat aan !
Ik had dit zelf nog niet gevonden.
Bedankt William

Rijk

Re: prog. v. bankrek.beheer

"Rijk" <zweerus@planet.nl> schreef in bericht
> [...]
> ook een prog.
> dat heet Mint en dat is net zoiets maar dan gratis. Helaas schijnt dat

Ik heb zelf nˇg een prog gevonden, ik heb het net ge´nstalleerd dus ik kan
er nog niet
erg veel over zeggen maar het ziet er wel gelikt uit!
http://www.lvtsoftware.nl

Gr. Rijk

Ghost

> [...]

> dus ik kan er nog niet
> erg veel over zeggen maar het ziet er wel gelikt uit!

www.orov.nl
Ghost

Rijk

Re: prog. v. bankrek.beheer
Hallo Allemaal,
Ik heb een paar progs geprobeerd en ik vind het prog wat Ghost en William
wisten goed en makkelijk te gebruiken.
Het prog wat je o.a. bij de PB kan kopen is ook een prima maar niet gratis.
Ik kies uiteindelijk voor Winbank. Het is een zeer uitgebreid en mooi
uitgevoerd programma waar je echt je complete
boekhouding in kwijt kan. Zelfs je energie-gebruik en je autokosten kan je
van dag tot dag bekijken. Je hebt keus om het
met talloze afbeeldingen te verfraaien als je dat wilt. In ÚÚn woord
prachtig!
Voor mij heeft het ÚÚn nadeel; ik moest er echt op studeren om het te
installeren en te gebruiken. Maar ik heb weinig ervaring
met dit soort progs dus wellicht dat een ander het simpel vindt. En er is
een prima uitleg/help functie bij.
Rijk

"Ghost" <ghost@castle.gb> schreef in bericht
news23BE6B8-D170-4748-A170-2B970DE04E50@microsoft.com...