Update KB941644, KB943302 en KB943899 lukt niet.

ben mulder

Update KB941644, KB943302 en KB943899 lukt niet.
Besturingsysteem Vista basic
Ik probeer al enige dagen opdate KB941644, KB943302 en KB943899 te
installeren.
Via windows update lukt dit niet. Krijg steeds update mislukt. De errorcode
is 80070003.Na handmatig downloaden en installeren krijg ik de melding update
geslaagd, maar even later wordt er gemeld dat er weer nieuwe updates zijn en
moet ik weer bovenstaande updates installeren. Het blijkt dat de updates niet
worden bijgeschreven in geinstalleerde updates. Ik heb alle door Microsoft in
een 6 stappenplan aangegeven oplossingen al geprobeerd maar niets werkt.
Heeft iemand een oplossing of suggestie?
Fractal Illusion

RE: Update KB941644, KB943302 en KB943899 lukt niet.
Beste Ben,

Dat zou goed kunnen.
Er is een fout gemaakt in het Windows Update systeem.
Ze hebben Bitlocker ( die alleen voor vista Ultimate is bedoelt ) perongeluk
bijgevoegd bij de update pakket van Basic.

Maar het lijkt me sterk dat bitlocker gelijk 6 updates moet hanteren.
Staat de service van Windows Update wel aan ?

1. Ga naar uitvoeren
2. Typ MSCONFIG in.
3. Klik op de tab, Services.
4. Controlleer of de Update Service aanstaat.

Ik hoor het nog.

Mvg,

Ferry

"ben mulder" wrote:

> [...]
> Heeft iemand een oplossing of suggestie?

ben mulder

RE: Update KB941644, KB943302 en KB943899 lukt niet.
Beste Ferry,
Windows update staat op actief.
Ik heb het update probleem ook bij microsoft aangemeld, als ik van die kant
een oplossing krijg, hoor je het.
mvg
Ben

ben mulder schreef op 13-1-2008 11:01:
> [...]
> een 6 stappenplan aangegeven oplossingen al geprobeerd maar niets werkt.
> Heeft iemand een oplossing of suggestie?

Welk 6-stappenplan? Dit?
http://windowshelp.microsoft.com/Win...61043.mspx#EGC

ben mulder

RE: Update KB941644, KB943302 en KB943899 lukt niet.
Via Microsoft technical support oplossing gevonden.
Via originele windows installatie DVD upgrade gekozen, waarna na een
langdurige sessie het windows vista besturingssysteem opnieuw werd
geinstalleerd. Daarna werden alle updates gedownload en geinstalleerd en het
werkte weer.
Mvg,
Ben